خبرگزاری کار ایران

سردار وحیدی در تبریز خبر داد:

حمایت وزارت دفاع از بیش از دو هزار پایان‌نامه دکترا در سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۶

امروز اعتماد به نفس و روحیه خودباوری و خوداتکایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی موج می‌زند و همین روحیه موجب شده است که ما امروز در عرصه‌های مختلف بن‌بستی نداشته باشیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در خلق جدید و بومی‌سازی فناوری‌های نوین و گلوگاهی، دانشگاه‌ها محور هستند و حمایت از بیش از دو هزار پایان‌نامه دکترا در حوزه‌های مرتبط با مأموریت‌های وزارت دفاع از راهبردهای مهم و کلیدی این وزارتخانه در سال ۹۲ به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی که در یکصد و چهارمین سفر استانی به همراه هیات دولت به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، با حضور در دانشگاه تبریز، در جمع مسئولان و اساتید این دانشگاه، اظهار کرد: رمزگشایی از چگونگی دستیابی به پیروزی از دستاوردهای مهم ملت ایران است که می‌تواند راه فتح قله‌های بلند را هموار کند و امروز ملت بزرگ ایران بویژه نخبگان دانشگاهی این راه را پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز اعتماد به نفس و روحیه خودباوری و خوداتکایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی موج می‌زند و همین روحیه موجب شده است که ما امروز در عرصه‌های مختلف بن‌بستی نداشته باشیم.

وحیدی، ایجاد و تقویت شبکه فعال و منسجم علمی در سراسر کشور را از عوامل بسیار مهم در پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: این امر موجب هم‌افزایی، مانع از موازی‌کاری و موجب شتاب بخشیدن به جهاد علمی کشور خواهد شد.

وزیر دفاع در ادامه، با اشاره به نقش ممتاز استان آذربایجان شرقی در پیشرفت و توسعه کشور گفت: چنین جایگاه ممتازی، دانشگاه مهم و بزرگی همچون دانشگاه تبریز را هم نیاز دارد.

وی همچنین با تکریم و تجلیل از سرداران و امیران شهید خطه آذربایجان افزود: خدمات بزرگ و حماسه‌های درخشان لشکر عاشورا و گام‌های بلندی که پس از پایان جنگ، این خطه در بالندگی انقلاب اسلامی ایفا کرده است، نشان از ظرفیتهای فراوان و متنوعی است که در استان وجود دارد.

وزیر دفاع در پایان، با قدردانی و تشکر از تلاش و جهاد علمی دانشمندان، اساتید و دانشجویان زبده دانشگاه تبریز، بر لزوم تعامل هرچه بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور با صنایع دفاعی تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز