خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

تنشج موجود در كشور را با مروت با دوستان و مدارا با دشمنان كاهش می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۱

پیام انتخاباتی ما شعری از حافظ است با این عنوان که «آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا»كه در برنامه‌هایم تصمیم دارم با اجرایی کردن آن‌ها سطح تشنج موجود در کشور را کاهش دهم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امنیت کشور را با اقتصاد حل خواهم کرد و فراتر از آن امنیت ملی را با توسعه اقتصادی حل می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پورمحمدی با حضور در کانون سردفترداران  با تبریک ایلام ولادت حضرت فاطمه گفت: امروز حقوق زنان در دنیارعایت نمی‌شود و ما خوشحالیم از اینکه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که نه تنها حقوق زنان رعایت می‌شود بلکه حرمت انسان‌ها نیز پاس داشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کار دفا‌تر اسناد رسمی بنای انضباط اجتماعی است كه در آن تحولات اساسی ومهم زندگی مردم ثبت می‌شود و در واقع رفتار اجتماعی قاعده‌مند سازی می‌شود اظهار داشت: اگر این سازمان خوب سازماندهی شود تاثیر اساسی و جدی بر رفتارهای اجتماعی می‌گذارد و باید اشاره کرد که زمین و ملک که در این دفا‌تر ثبت می‌شوند بزرگ‌ترین حوزه گردش مالی در کشور هستند که پایه رفتار اقتصادی کشور می‌باشد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه باید نهادهای مردمی ایجاد کنیم و کارهای خدمات رسانی را به نهادهای غیردولتی بسپاریم گفت: در واقع با این کار، کار دولت سبک می‌شود چرا كه با کوچک سازی و کم هزینه کردن دولت چابک سازی افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه کار‌ها باید از طریق شبکه انجام شود اظهار داشت: باید دولت الکترونیک به شیوه‌ای صحیح ایجاد کنیم که اگر بخواهیم تحولی ایجاد شود پایه تحول در اصلاح دیوان سالاری و نظام اداری است.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه حماسه اقتصادی که رهبری بر آن تاکید دارند از این مجموعه فعلی کشور به دست نمی‌آید گفت: زیر ساخت‌های کشور معیوب است و در واقع باید برای تحول اقتصادی و ایجاد حماسه اقتصادی زیر ساخت‌ها را درست کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در آخر جلسه در پاسخ به این سوال كه اصولگرایان چگونه با مشكل تعدد کاندیداها روبرو خواهند شد بیان کرد: ما چه در اصول گرایان و چه در اصلاح طلبان مشکل تعدد کاندیدای انتخاباتی داریم اما اخیرا با تشکیل دو ائتلاف امیدواریم بتوانیم خروجی واحدی بدهیم و باید گفت که ما در دنیا باز‌ترین نظام انتخاباتی را داریم که هیچ وقت حتی نظام در آن تغییر ایجاد نمی‌کند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در ۳۴ سال خدمت در کشور تجارب زیادی به دست آورده‌ام که اگر کشور یک مدیریت قوی بخواهد این تجارب می‌تواند مثبت باشد بیان کرد: من هر چند در حوزه امنیت کشور بیشتر فعالیت داشته‌ام اما عقیده دارم که امنیت کشور را می‌شود با توسعه اقتصادی حل کرد.

این نامزد انتخاباتی در پایان با اشاره به اینکه پیام انتخاباتی ما شعری از حافظ است با این عنوان که «آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا» خاطرنشان کرد: در برنامه‌هایم تصمیم دارم با اجرایی کردن آن‌ها سطح تشنج موجود در کشور را کاهش دهم و برای كاهش تحریم‌ها روابط مجزایی با ائتلاف‌هایی كه علیه خودمان است برقرار کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز