خبرگزاری کار ایران

سردار احمد ذوالقدر:

سلاح پیروزی در دفاع مقدس ایمان بود

کد خبر : ۶۷۱۴۷

رزمندگان مادر شرایط جنگ تنها با سلاح ایمان و ارزش‌های فرهنگی اسلامی که اندوخته بودند بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند.

سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه نیوز حضرت رسول الله تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه روز عقیدتی سیاسی در جمع بسیجیان ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) تنها سلاح پیروزی ملت ایران را در جنگ هشت ساله ایمان و ارزشهای فرهنگی اسلام برشمرد.

وی افزود: سختی‌ها موجب تعالی و تکامل انسان می‌شود. رزمندگان ما در شرایط جنگ تنها با سلاح ایمان و ارزشهای فرهنگی اسلامی که اندوخته بودند بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند.

وی با اشاره به چگونگی تشکیل نواحی مقاومت بسیج دربارهٔ نحوهٔ اغاز به کار ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) اظهارداشت: ابتدا فعالیتهای بسیج در شهرک شهید محلاتی با یک پایگاه آغاز شد و با تبدیل حوزه و در ادامه به چند حوزه توسعه یافت و اکنون یک ناحیه کارآمد با ظرفیت مدیریت یک شهرستان انجام ماموزیت می‌کند.

سردار ذوالقدر در خاتمه از دانشاموزان معلمان و بسیجیان فعال در پایگاه‌های بسیج خواست که براساس نازهای فعلی جامعه نسبت به اجرای برنامه‌های متنوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

در ادامه این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت امیرامومنین (ع) درباره خصوصیات علمی و جهادی شهید مطهری سخنرانی کرد و در پایان از مربیان نمونه عقیدتی و سیاسی ‏طرح صالحین و معلمان و دانش آموزان نمونه تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز