خبرگزاری کار ایران

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

اصلاح طلبی نمرده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۷

نگران تشتت اصولگرایان هستیم و با بزرگان صحبت می کنیم. بوی منیت احساس می کنیم که خطرناک است. با این تشتت خطر پیش گوش اصولگرایان است. چند نفر از اعضای خبرگان رهبری سعی کرده ایم که کارهایی را برای وحدت اصولگرایان انجام دهیم.

نامزد حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور باید گفتمان رهبری را پیش ببرد و در این راه نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب حرکت کند؛ با حفظ همه چارچوب ها و خط قرمز های نظام می توان به جای تخاصم تعامل داشت.

به گزارش ایلنا؛ محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و یحیی آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی و ائتلاف اکثریت اصولگرایان با آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله سد حسن عاملی امام جمعه اردبیل در این دیدار با بیان اینکه ارادتم به موتلفه اسلامی هر روز بیشتر می شود چون هر چه می بینم اخلاص است گفت: اخلاص در سلوک موتلفه اسلامی موج می زند و همیشه انسانهای صالح در موتلفه اسلامی بوده اند.

وی افزود: تلاش می کنیم که از تشتت اصولگرایی جلوگیری شود و نظام ما نظامی آرمانی است و مدیریت منابع انسانی مشکل داشته ایم و در شان کشور نیست که از نظر منابع انسانی مشکل داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در اردبیل نظام جمهوری اسلامی را نظامی مبارک دانست که ملت هزینه سنگینی برای استقرار آن پرداخته افزود: اذیت و آزار دشمنان بسیار زیاد است و ملت ایستاده است و دشمن می خواهد از مقاومت مردم انتقام بگیرد.

وی افزود: متاسفانه دولتمردان ما در شان ملت نبودند باید منصافه ببینیم و سیاه نمایی مطلق درست نیست. ما در تبلیغات خود نباید سیاه نمایی کنیم. باید منصافنه نقد کرد و من خود را منتقد دولت می دانم اما باید منصافه نقد کرد. در کشور در زمان این دولت کار شده است. برخی اصلاح طلبان سیاه نمایی می کنند. فشار اقتصادی وجود دارد اما مردم را نباید مایوس کنیم.

آیت الله عاملی تصریح کرد: نگران تشتت اصولگرایان هستیم هستیم و با بزرگان صحبت می کنیم. بوی منیت احساس می کنیم که خطر ناک است. با این تشتت خطر پیش گوش اصولگرایان است. چند نفر از اعضای خبرگان رهبری سعی کرده ایم که کارهایی را برای وحدت اصولگرایان انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم رئیس جمهور آینده باعث مایوسی دشمنان و با نیت خدمت بازوی توانمند رهبری باشد.

حبیبی نیز در این دیدار گفت:ما در موتلفه اسلامی عجین بودن با روحانیت و مرجعیت را جزو ماهیت موتلفه اسلامی می دانیم و در دوره های سخت از روحانیت و مرجعیت دم زده ایم و امتحان های سختی را گذرانده ایم.

وی افزود:حزب موتلفه اسلامی ذره ای انحراف و انشعاب نداشته و علت اصلی آن بنیه قوی اعتقادی این حزب بوده است. در جریانات بعد انقلاب راهی را رفتیم که 50 سال پیش انتخاب کردیم و یکی از آرزو های ما اینکه به دنبال تشکیل جامعه نمونه اسلامی بودیم که با پیروزی انقلاب جامعه اسلامی به وجود آمد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: جریان انحرافی مصمم به آمدن در انتخابات ریاست جمهوری است. آنها برای انتخابات توطئه دارند. برخی اعتقاد دارند اصلاح طلبی مرده اما ما معتقد نیستیم و معتقدیم جریان اصولگرایی برای پیروزی در انتخابات باید وحدت کنند.

وی با بیان اینکه قشر خاکستری مستقل را نمی توان نادیده گرفت گفت: اصولگرایان با نامزدهای متعدد آمده اند که این مساله کل جریان اصولگرایی را با خطر روبرو می کند.

حبیبی بیان داشت:خواسته ما این است که جامعتین در وسط میدان باشد و هر کس را به عنوان نامزد واحد شناخت،همه تسلیم این داوری شوند. حزب موتلفه اسلامی اعلام می کند اگر نامزد اش به عنوان نامزد نهایی انتخاب نشد کنار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: اصولگرایان باید به سمت یک ائتلاف بزرگ زیر چتر جامعتین حرکت کنند و میثاق ببندند که محور روحانیت هر کس را انتخاب کرد بقیه نامزد ها از نامزدی در انتخابات انصراف دهند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: شرایط فعلی اقتصادی شرایط مشکل داری است و گرانی وجود دارد. دکتر آل اسحاق در تمام طول انقلاب مسئولیت های مهم اقتصادی داشته و تحصیلات اقتصادی دارند. از خانواده ای متدین و ولایتی هستند و ولایتی بودن دکتر آل اسحاق را صد در صد می دانیم و در آن ذره ای شک وجود ندارد.

وی افزود: گره های اقتصادی را باید به سرعت باز کنیم. آل اسحاق مسائل و مشکلات اقتصادی را خود تشخیص می دهد و برای دردهای اقتصادی درمان دارد و به نظر ما این بهتر از این است که دیگران بخواهند با مشاورین سخن بگویند.

یحیی آل اسحاق نیز در این دیدار بیان داشت: دهه چهارم انقلاب نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و برای کسی که می خواهد رئیس جمهور شود شرایط کشور را باید بشناسد و اگر نشناسد تدبیر مناسبی نخواهد داشت.

وی افزود: نوع مسائل به گونه ای است که از عهده یک نفر بر نمی آید و باید رئیس جمهور برای اداره کشور تیم داشته باشد. در فضای جهان،دشمنان ایران هراسی را ترویج می کنند.حتما قطعا و جزما آتیه دنیا بر اساس جنس افکار انقلاب اسلامی اداره خواهد شد و این با نظام مهندسی جهان متفاوت است.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دشمن می خواهد ایران را به دلیل نفوذ در جهان مهار کند و برای این هدف از حوزه اقتصادی وارد شده اند و فکر می کنند موفق می شوند. در داخل کشور همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به کلان های اقتصادی بی توجهی شده است.

وی افزود: معیشت، سلامت، مسکن،بیکاری،شرایط اجتماعی و فرهنگی امروز کشور با مشکلاتی مواجه است و موجب نگرانی است. امروز کشور نیاز به مدیریت ویژه ای دارد و همه ملت برای حماسه آفرینی باید در صحنه باشند. کسی که روند اقتصاد کشور را نداند نمی تواند حماسه اقتصادی به وجود آورد.

آل اسحاق خاطر نشان کرد: من شرایط کشور را کامل می شناسم و با شناخت نقاط آسیب برنامه و تیم برای اداره کشور دارم.

وی در ادامه با اشاره به سیاست خارجی گفت: رئیس جمهور باید گفتمان رهبری را پیش ببرد و در این راه نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب حرکت کند. با حفظ همه چارچوب ها و خط قرمز های نظام می توان به جای تخاصم تعامل داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز