خبرگزاری کار ایران

حاشیه جلسه رسیدگی به پرونده متهمان کهریزک؛

شهودی که به آن‌ها اجازه ورود به دادگاه داده نشد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۵

پدر یکی از کشته شدگان: ‌ من نمی‌خواهم قانون از ما آتو داشته باشد، به ما ظلم شده اما با صراحت تمام به ما می‌گویند نشده است/ مرتضوی با سوار شدن به اتومبیل شخصی خود از حضور در جمع خبرنگاران خودداری کرد/ دو نفر از شهود پرونده از ابتدای شروع جلسه دادگاه در مقابل درب اصلی ایستاده بودند تا به آن‌ها اجازه ورود داده شود اما داده نشد.

صبح امروز چهارمین جلسه دادگاه متهمان کهریزک در حالی برگزار شد که پنج نفر شاهد در این جلسه حضور داشتند که به گفته حیدری فر متهم ردیف دوم پرونده این شهود با پیشنهاد روح الامینی به این جلسه احضار شده بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ابتدای این جلسه حیدری فر مدعی شد که شهود روح الامینی از متهمان پرونده بوده و اظهارات آن‌ها فاقد ارزش است.

چهارمین دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان کهریزک پس از حدود ۴ ساعت در حالی به پایان رسید که مرتضوی با سوار شدن در اتومبیل شخصی خود از حضور در جمع خبرنگاران خودداری کرد.

در پایان این جلسه گفته شد که قاضی مدیرخراسانی طرفین را از هر گونه اطلاع رسانی در مورد جزئیات جلسات دادگاه منع کرده است.

همچنین کامرای فر یکی دیگر از شکات این پرونده که پس جلسه دادگاه بسیار برافروخته بود خطاب به روح الامینی که در حال صحبت با خبرنگاران بود گفت: مگر قرار نبود حرفی نزنیم؟ این‌ها خوراک رسانه‌ها می‌شود، ما به موقع اظهار نظر خواهیم کرد.

وی همچنین خطاب به خبرنگاران نیز متذکر شد: از ما نقل قول نکنید، تا ما زنده‌ایم از خود ما بپرسید.

کامرانی فر با بیان اینکه روند دادگاه خوب بود گفت: من نمی‌خواهم قانون از ما آتو داشته باشد، به ما ظلم شده اما با صراحت تمام به ما می‌گویند نشده است. در جلسات دادگاه متهمان مواردی را بیان می‌کنند که موجب ناراحتی ما می‌شود.

گفتنی است دو نفر از شهود پرونده از ابتدای شروع جلسه دادگاه در مقابل درب اصلی ایستاده بودند تا به آن‌ها اجازه ورود داده شود تا اظهاراتی را در جلسات بیان کند اما به آن‌ها اجازه ورود داده نشد. این شهود اعلام کردند که ما خودمان در کهریزک و در کنار کشته شدگان حضور داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز