خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

مجری انتخابات کاندیدا داشته باشد عجیب است

کد خبر : ۶۷۳۳۰

در صورت رئیس‌جمهور شدن با همه توان وضعیت میرحسین و کروبی را پیگیری می‌کنم و قطعا گام‌های مؤثری برخواهم داشت.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت رئیس‌جمهور شدن با همه توان وضعیت میرحسین و کروبی را پیگیری می‌کنم و قطعا گام‌های مؤثری برخواهم داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد اتخاباتی محمد شریعتمداری، این کاندیدا انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در حاشیه دیدار مردمی‌اش در شهرستان یاسوج در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد جدی بودن رقابت کاندیدای دولت با سایر کاندیداها اظهار کرد: برایم عجیب است که بخواهیم یک قطب انتخابات را کاندیدای معرفی شده از سوی مجری انتخابات تحت عنوان حامیان دولت تصور کنیم.

مجری انتخابات کاندیدا داشته باشد عجیب است

وزیر سابق بازرگانی دولت اصلاحات افزود: حال اگر احمدی‌نژاد از طریق یک حزب سیاسی رئیس جمهور می‌شد و امروز آن حزب کاندیدای دیگری معرفی می‌کرد قابل قبول بود ولی اینکه مجری انتخابات خود یک کاندیدا داشته باشد، عجیب و بدیع است.

شریعتمداری این اتفاق را نگران‌کننده و یک دغدغه خواند و گفت:‌ مجری انتخابات از امکانات اجرایی و دولتی برخوردار است که می‌تواند آن را به نفع کاندیدای خود به کار ببرد و برای همین است که همه داوطلبان این دوره از انتخابات، کاندیدای دولت را رقیب اصلی خود می‌دانند.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی از حصر خانگی در صورت موفقیت در انتخابات بیان کرد: اکنون آنچه از همه مهم‌تر است برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری است که در صورت این مهم، فضای امنیتی رنگ می‌بازد و فضای سیاسی پر رنگ‌تر می‌شود و در این صورت است که می‌توان در این مورد تصمیم گرفت.

در صورت رئیس جمهور شدم با همه توان وضعیت میرحسین و کروبی را پیگیری می‌کنم

شریعتمداری، پیگیری این موضوع را وظیفه جانبی رئیس جمهور دانست و تأکید کرد: در صورت رئیس جمهور شدم با همه توان وضعیت میرحسین و کروبی را پیگیری می‌کنم و قطعا گام‌های مؤثری برخواهم داشت.

وای از حجاب ها!

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه همه انسان‌های خدوم و شایسته به بهانه‌هایی دور انداخته می‌شوند، ادامه داد: حجاب‌هایی در این کشور نمی‌گذارند که خادمین و دلسوزان دور هم بنشینند و خدمت کنند و وای از این حجاب‌ها.

شریعتمداری تصریح کرد: ساختار دیپلماسی کشور باید تغییر کند و از همه ظرفیت‌ها و توان نیروهای نخبه و دلسوز استفاده کنیم نه اینکه نیروهایی که نظام برای آن‌ها هزینه کرده و امروز صاحب تجربه و دانش هستند به بهانه‌های مختلف دور انداخته شوند.

نخبگان دولت رجایی امروز در کارخانه سس گوجه فرنگی کار می کنند

کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: بسیاری از نخبگان، صاحب‌نظران و مسئولانی که در دولت شهید رجایی نیز مسئولیت داشتند اکنون در این مملکت در کارخانه‌هایی مانند کارخانه سس‌گوجه فعالیت می‌کنند که باید این افراد به ساختار اجرایی و سیاست‌گذاری‌ها برگردند.

وی گفت: اکنون شاهد هستیم فردی که سال‌ها امین رهبری است اکنون هیچ نقشی در تصمیم‌گیری‌ها ندارد و در واقع از خرد جمعی و توان این نیروهای ارزشمند استفاده‌ای نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز