خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه:

با خواب نمی‌شود مملکت اداره کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۴

احساس می‌شود که همه به نوعی احساس تکلیف می‌کنند چه از عهده کار برآیند و چه نتوانند/ ما یک رئیس جمهور حماسه ساز می‌خواهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت رسول تهران بزرگ گفت: امام خمینی (ره) برای حضور در انتخابات فرمودند هر کس احساس تکلیف می‌کند بیاید اما الان احساس می‌شود که همه به نوعی احساس تکلیف می‌کنند چه از عهده کار برآیند و چه نتوانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گواهی امروز نهم اردیبهشت ماه در همایش یک هزار نفری رده‌های ولایت فقیه در بسیج ادارات در باغ موزه دفاع مقدس با بیان اینکه باید نیتمان در کار‌ها خدایی باشد گفت: گاهی کارهای خوب زیادی انجام می‌شود اما چون برای خدا نبوده است بی‌نتیجه می‌ماند و گاهی نیز کار کوچکی انجام می‌شود و چون نیت خدایی بود خداوند آن را بزرگ می‌کند حتی خدا کار یک حیوان را نیز بی‌ثمر نمی‌گذارد.

وی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات با بیان اینکه در این ۴۰ روز باقی مانده سعی کنید همدیگر را تخریب نکنید اظهار داشت: به جای تخریب یکدیگر کار‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کنید مثلا عده‌ای می‌آیند برای درست کردن جایگاه خود دیگران را تخریب کرده و باید گفت که رئیس جمهوری که از الان تلاش می‌کند در آینده کاندیداهای دیگر را تخریب کند کارش بی‌ثمر می‌ماند چراکه پرده دری کردن از زندگی دیگران کار شایسته و درشان کاندیداهای ریاست جمهوری نیست.

این نماینده ولایت فقیه اظهار داشت: برای رسیدن به قدرت باید اخلاص داشت چراکه اگر اخلاص در کار‌ها نباشد مدیریت در کشور بی‌برکت می‌شود.

گواهی با اشاره به اینکه برخی از این کاندیدا‌ها شنیده‌ام که می‌گویند در خواب به ما مثلا شخصی مثل آقای بهجت به ما گفته است که برای ریاست جمهوری کاندید شوم گفت: با خواب دیدن نمی‌شود مملکت را اداره کرد.

وی در ادامه گفت: عده‌ای از کاندیدا‌ها هم شنیده می‌شود که خیلی به خودشان اعتماد دارند بدون اینکه در نظر بگیرند لیاقت ریاست جمهوری را دارند و یا از عهده کار بر می‌آیند یا  نه، خوش بین به، به به و چه چه های اطرافیانشان می‌شوند اما به آن‌ها توصیه می‌کنم که توجه کنند که خودشان چه دارند و چگونه می‌توانند مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با عنوان این مطلب که ما یک رئیس جمهور حماسه ساز می‌خواهیم عنوان کرد: حضرت امام فرموده‌اند که هرکس احساس تکلیف می‌کند در صحنه برای انتخابات حضور یابد اما ما احساس می‌کنیم که الان همه کاندیداهایی که برای ریاست جمهور مطرح شده‌اند همه اشان احساس تکلیف می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز