خبرگزاری کار ایران

لنكرانی:

مردم به هاشمی رای نخواهند داد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۸۹

هرگونه عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی در این روز‌ها در جهت ابهام زایی است نه ابهام زدایی/ به وضعیت 5 دهک رسیدگی خواهم کرد.

 نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت برگزاری بیداری اسلامی گفت: بیداری اسلامی به معنای تفاوت میان شیعه و سنی نیست بلکه به معنای مبارزه با استکبار است هرچند که دنیای غرب با وجود برگزاری چنین اجلاس هایی همچنان در صدد تفرقه انگیزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا باقری لنکرانی نامزد کاندیدای ریاست جمهوری در نشست رو در رو با نامزدهای ریاست جمهوری که عصر امروز 9 اردیبهشت ماه در تالار شیخ انصاری در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد به سخنرانی پرداخت.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری چنین اجلاس‌ها و همایش‌ها و حتی اطلاع رسانی به بزرگان و اندیشمندان که از طبقه پیشرو در کشورهای اسلامی هستند می‌تواند مانع پیشبرد اهداف غرب در کشور‌های مسلمان شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به برنامه‌های خود در دولت آینده اشاره كرد و افزود: باید سناریوهای موجود در فشار غرب و تحریم‌ها  و رفع مشکلات در این زمینه را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: پیش بینی اقتصاددانان غرب این بود که نمی توان فشار زیادی بر روی ایران به عنوان یک مصرف گرای قوی وارد کرد.

لنکرانی برنامه بعدی خود را رسیدگی به وضیعیت معیشتی ۵ دهک اعلام کرد و گفت: همین منظور باید تمام منابع مورد نظر را بررسی و از تولیدات داخلی بهره برداری کنیم.

وی تاکید کرد: باید نگاه ریشه‌ای به مسائل داشته باشیم و ابعاد مختلف را مورد بررسی قرار دهیم به عنوان مثال پرهیز از وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی و تلاش برای استقلال درآمد دولت را در اولویت کاری قرار دهیم و همچنین باید در نظر بگیریم که بودجه چه تاثیری بر روی کشور می‌گذارد.

وی با بین اینکه نباید اجازه دهیم که پول در کشورمان حرف اول را بزند و خاطر نشان کرد: در جلساتی که با صاحب نظران  داشتیم مطالبی را آماده کردیم که اگر هر کسی خود را مسئول بداند می‌تواند کمک کند که نگاه ریشه‌ای را در رفع مشکلات اقتصادی داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی درست در زمینه کشاورزی در کشور گفت: کشاورزی و دامپروری اهمیت والایی را زمینه تولید دارد که لازم است توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم که متاسفانه رسیدگی‌های لازم نمی‌شود

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که گفته‌اید هاشمی نمی‌تواند رای بیاورد اظهارداشت: هاشمی با کارکردهایی که در طی ۴ سال پیش داشت نتوانست اعتماد اصولگرایان و اصلاح طلبان را جلب کند مردم در انتخابات 92 به هر کس رای دهند به هاشمی رای نخواهند داد چرا كه هرگونه عملکرد وی در این روز‌ها ایجاد ابهام زایی است نه ابهام زدایی.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید در انتخابات بین آرمان گرایی و واقع گرایی تطبیق ایجاد کنیم. اما بیشتر گفتمان‌ها به نفع آرمان گرایی بوده و واقع گرایی ر ا زیر پا گذاشته است.

این نامزد انتخاباتی در پایان خاطر نشان كرد: در سال ۸۶ بررسی‌هایی را انجام داده و توانستیم به مدلی دست پیدا کنیم که با اطمینان و با ثبات به دارو‌ها دسترسی داشته باشیم که البته کلید موفقیت این امر رفع انحصار در توزیع واردات و تولید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز