خبرگزاری کار ایران

عسگراولادی تذکر داد:

پرچم ایران میراث رئیس جمهور نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۶

پرچم جمهوری اسلامی ایران میراث رئیس جمهور نیست که به هر کسی که دلش می‌خواهد و وارث خود می‌داند بدهد بلکه این پرچم باید توسط ولی فقیه زمان به دست امام عصر برسد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران میراث رئیس جمهور نیست که به هر کسی که دلش می خواهد و وارث خود می داند بدهد بلکه این پرچم باید توسط ولی فقیه زمان به دست امام عصر برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حبیب اله عسگراولادی در همایش جشن میلاد کوثر حزب موتلفه بیان داشت: به احمدی‌نژاد توصیه‌ای دارم که پرچم رئیس جمهور را در سفرهای استانی به فرد دیگر نسپارد.

وی افزود: ‌در اوایل انقلاب وقتی می‌خواستند پرچم را ترسیم کنند تعدادی از طراحان طرح‌هایی را آوردند که بر یک طرحی عکس امام نقش بسته بود طرح دیگر نام مبارک امام و یا نام حضرت محمد بود و در طرح دیگر نام پنج تن و نام امیرالمومنین، علی و فاطمه نقش بسته بود و در طرحی هم امام زمان آورده شده بود اما طرحی خدمت امام ره آوردند که نام الله بر پرچم نقش بسته شده بود و امام فرمودند این درست است و این یادی است از مبدا به میثاق عالم.

عسگراولادی گفت: این الله نه تنها برای ما شیعیان و مسلمین و ادیان الهی بلکه برای موحدین مطلوب و زیبا است و باید توجه کنیم اسلام جهانی پرچمی را بلند کند نام الله در آن نقش بسته شده باشد و ما این پرچم را نگه می‌داریم تا انشاالله به محضر مولا تقدیم کنیم.

عسگراولادی گفت: امام بیان کردند این پرچم لایق جهان اسلام است و پرچمی است که موحدین عالم گرد این جمع می‌شوند و این پرچم باید پرچم رحمت باشد و من به احمدی نژاد تذکر می‌دهم پرچم مقدس جمهوری اسلامی میراث رئیس جمهور نیست که به هرکس بخواهد تقدیم کند یا به وارث خود بدهد این پرچم، پرچم ولی فقیه زمان است که باید به محضر مولا عج تقدیم شود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: باید اطرافیان رئیس جمهور و خود او به این موضوع واقف باشند که در ماه‌های آخر خدمت، شیاطین و بعضی ساده اندیشان را وادار نکنند که پرچمی که‌ شان ولی فقیه است در دست رئیس جمهور یا وارث وی قرار گیرد بلکه باید این پرچم به دست ولیعصر برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز