خبرگزاری کار ایران

با انجام سفری یک روزه به قم صورت گرفت؛

دیدار محمدرضا عارف با 4 تن از علمای قم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۰

دیدار و گفت وگو با آیات جوادی آملی، امینی، گرامی، شهرستانی(نماینده آیت الله سیستانی در ایران) و برخی از فعالین سیاسی اصلاح طلب قم، از برنامه های سفر یک روزه محمدرضا عارف به قم بود.

ایلنا: محمدرضا عارف معاون اول دولت سیدمحمد خاتمی و از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، دیروز پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه، برای بار دوم در طول چند هفته گذشته با سفر به قم، با برخی از مراجع تقلید و علمای این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، محمدرضا عارف در اولین برنامه روز گذشته خود در سفر به قم، به دیدار حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران رفت و پس از دیدار و گفت وگو با وی، با آیت الله ابراهیم امینی امام جمعه موقت قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه دیدار کرد.

معاون اول دولت سیدمحمد خاتمی به دیدار آیت الله گرامی از مراجع تقلید قم رفت و با وی نیز دیدار و گفت وگو داشت.

برنامه دیگر عارف در این سفر یک روزه به قم، دیدار با برخی از فعالین سیاسی اصلاح طلب این شهر بود.

محمدرضا عارف در آخرین برنامه کاری خود در سفر به قم، عصر پنج شنبه به دیدار آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعه در قم رفت.

خاطرنشان می شود محمدرضا عارف چند هفته پیش نیز با سفر به قم با آیات عظام موسوی اردبیلی، مکارم شیرازی و بیات زنجانی دیدار و گفت وگو داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز