خبرگزاری کار ایران

محمد رضا باهنر در کرج:

اعتقادی به گشت ارشاد ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۶

احمدی نژاد از نیروهای قوی و با تدبیر پرهیز می‌کند/ یک نفر را به عنوان کاندید اصلی ائتلاف خود در انتخابات معرفی می‌کنیم/ همچنان معتقد به کار فرهنگی هستم و صرفا اعتقادی به گشت ارشاد ندارم.

محمد رضا باهنر گفت: احمدی‌نژاد از زمان آغاز تشکیل دولت خود ثابت کرد که به دنبال مدیران قوی و با تدبیر در بدنه دولت خود نیست و از به کارگیری آن‌ها پرهیز می‌کند.

به گزارش ایلنا در کرج، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه مطبوعاتی خود که در گلزار شهدای ۴۰۰ دستگاه کرج برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با وجود حمایت‌هایی که شما و دوستانتان قبل و بعد از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد از او داشتید، چرا وی به شما پشت کرد و از تعبیر معروف من سرباز می‌خواهم، ژنرال نمی‌خواهم استفاده کرد، گفت: متاسفانه، وی به دلیل روحیه تک روی و عدم انتقادپذیری که دارد بعد از پیروزی در انتخابات؛ از ابتدای تشکیل دولت، همواره به دنبال مدیرانی بود که هیچ شخصیتی به عنوان یک مدیر مستقل و کاردان از خود نداشته باشند و فقط از او تبعیت بی‌چون و چرا داشته باشند، که به دلیل همین ویژگی‌های شخصیتی؛ او حتی با حامیان خود هم نتوانست کارکند و از مدیریت آن‌ها که بعضا هم از مدیران با سابقه و کار بلد نظام بودند در بدنه‌های اصلی و میانی دولت به ندرت استفاده کرد.

این کاندید ریاست جمهوری در ادامه این نشست با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت کنونی افزود: متاسفانه مردم ما در حال حاضر گرانی و فشار اقتصادی زیادی را تحمل می‌کنند و این در حالی است که طبق آخرین اعلام مرکز آمار ایران؛ تورم نقطه به نقطه فروردین ماه سال جاری؛ هچنان با کمی تغییر نسبت به سال گذشته؛ نزدیک به۴۰ درصد است.

این عضو جامعه اسلامی مهندسان کشور؛ با بیان این مطلب که تحریم‌ها فشار زیادی را بر اقتصاد کشور تحمیل کرده، ادامه داد: اگر دولت کنونی با تدابیر خاصی جلو رشد افسار گسیخته نقدینگی را می‌گرفت و به جای سر ریز شدن این نقدینگی در بازار و ایجاد تقاضای کاذب، آن را به سمت تولید هدایت می‌کرد، مشکلات اقتصادی و تورم افسار گسیخته‌ای که هم اکنون گریبان کشور را گرفته به این شکل خود را نمایان نمی‌کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چند نفر از ائتلاف شما در انتخابات این دوره ریاست جمهوری شرکت می‌کنند، گفت: بر طبق مرام نامه‌ای که این ائتلاف دارد ما تعهد کردیم که با اجماع به یک نفر برسیم و یک نفر را به عنوان کاندید اصلی ائتلاف خود در انتخابات معرفی کنیم.

باهنر ادامه داد: ما همچنین از همه ائتلاف‌ها؛ به‌خصوص ائتلاف‌های اصولگرا تقاضا داریم که به منظور شفاف شدن فضای انتخابات و کمک به انتخاب بهتر مردم، یک نفر را به عنوان کاندید در انتخابات معرفی کنند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا که آیا شما همچنان به صحبت‌هایی که در سفر انتخاباتی خود به یکی از استان‌های کشور در خصوص چگونگی میزان حجاب خانم‌ها در جامعه و عدم برخورد سلبی و ارشادی با این پدیده فرهنگی و اجتماعی انجام دادید؛ معتقدید گفت: بنده همچنان معتقد به کار فرهنگی هستم و صرفاً اعتقادی به برخوردهای سلبی مانند گشت ارشاد در این خصوص ندارم و معتقدم زمانی برخورد سلبی باید انجام شود که عمل قبیح و خارج از عرفی در جامعه رخ دهد.

لازم به توضیح است محمد رضا باهنر که به دعوت جامعه اسلامی مهندسین استان البرز به کرج آمده بود، بعد از سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی کرج، در حسینیه گلزار شهدای ۴۰۰ دستگاه دراین مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز