خبرگزاری کار ایران

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد:

هتک حرمت مرقد صحابه پیامبر به دلیل استقامت مردم سوریه دربرابر غرب است

کد خبر : ۶۹۴۶۱

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با انتشار بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به مرقد مطهر صحابه پیامبر، علت چنین اقداماتی را استقامت مردم سوریه دربرابر تروریست‌های جنایتکار دانست.

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به مراقد مطهر اصحاب رسول اکرم(ص) و یاران خاص امیرالمؤمنین(ع) را محکوم کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در ابتدای بیانیه خود آورد: بار دیگر دستان خون آلود فرزندان کفر و استکبار جهانی و شیطان بزرگ مرتکب جنایتی شد که چهره همیشه سیاه آنان را سیاه‌تر از قبل ساخت و مردمان آزادیخواه جهان را به این مهم آگاه‌تر نمود که آمریکا، سگ نگهبانش اسرائیل و تروریست‌های خون‌آشام برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از هیچ جنایت و فعل قبیحی ابا نمی‌ورزند. ماه‌ها فتنه‌گری و توطئه‌چینی علیه مردم قهرمان، مقاوم و با استقامت سوریه آن هم به بهانه مبارزه با دیکتاتوری و استبداد که ادعایی پوشالی است، امروز نتیجه‌اش را بیش از پیش عیان ساخته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تروریست‌های وحشی که مصداق بارز « بل هم اضلّ» هستند و با حمایت همه جانبه آمریکا، صهیونیست‌ها، کشورهای مرتجع عربی (عربستان، قطر و...) و اوباش منطقه (اردوغان) در سوریه جنایت‌ها می‌کنند، نشان داده‌اند که نه تنها اعتقادات شیعیان بلکه اعتقادات اهل سنت نیز برای آنان اهمیت ندارد و در راستای رسیدن به اهداف شومشان همه آنها را لگدمال می‌کنند.

این تشکل دانشجویی با اشاره به اینک دعوای سوریه، دعوای شیعه و سنی نیست ادامه داد: امروز مثل روز روشن و ظاهر است که قضایای سوریه دعوای سنی و شیعه نبوده و نیست. تخریب مسجد اموی دمشق (که متعلق به برادران اهل سنت است) شاهدی بر این مدعاست. تروریست‌های احمق این روزها اعتقادات اصیل شیعیان و اهل سنت را نشانه رفته اند و این را چیزی جز گور کندن برای خود چیز دیگری نمی‌توان قلمداد نمود.

این بیانیه تاکید کرد: به راستی چه عللی موجب شد که جنایتکاران بر حرم مطهر حجر بن عدی صحابه جلیل القدر حضرت رسول (صلی ا... علیه و آله و سلم) و حضرت امیرالمومنین (سلام ا... علیه) تاخته و آن را تخریب و قبر مبارک حضرتش را نبش نمایند؟ آیا غیر از این است که مردم سوریه امروز درس استقامت و مبارزه با کفار، ظالمین و جنایت پبشگان را از حجر بن عدی (سلام ا... علیه) آموخته و در برابر تروریست‌های وحشی به منصه ظهور رسانده اند؟! واقعا شگفت‌آور است که پیکر مبارکی که بعد از 1400 سال هنوز سالم است مایه عبرت این بی عقلان نگشته است!!... لهم قلوب لا یفقهون بها و لهم أعین لا یبصرون بها و لهم ءاذان لا یسمعون بها.... (اعراف- 179)

إن شرّ الدّوابّ عندالله الصّمّ البکم الذین لایعقلون (انفال – 22)

به راستی که بدترین جنبندگان نزد خدا کسانی هستند که (از شنیدن و گفتن حرف حق) کر و لالند که اصلا تعقل نمی کنند.

بسیج دانشگاه شاهد در بیانیه خود تصریح کرد: مسلمانان در طول تاریخ نشان داده‌اند که هرکسی که به خود جرات اهانت به مقدسات و اعتقادات آنان را بدهد به زودی از صحنه گیتی محو می‌شود. خبیثانی که در سال‌های گذشته به اعتقادات مسلمانان اهانت ورزیده‌اند امروز بودن یا نبودن برای آنها یکی است، چرا که جرات حضور در مجامع را ندارند. و البته این‌ها صحنه آزمایشی برای مدعیان حقوق بشر بوده است که چطور می شود کسی در غرب جرات ابراز بیان در مورد افسانه دروغین هلوکاست را ندارد و در صورت انجام این کار زندانی و شکنجه می‌شود ولی عده‌ای لات بی سرو پا به خود جرات می‌دهند به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان جسارت کنند و این در حالیست که مجامع دروغین حقوق بشر در سکوتی عمیق قرار گرفته‌اند یا بهتر بگوئیم سال هاست که در خواب هستند!

این تشکل دانشجویی با اشاره به لزوم وحدت در مسلمانان خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان بیش از گذشته هوشیارند و می‌دانند که دیگر آمریکا و غرب و نوکران بی‌مواجب آنان در عربستان و قطر و ترکیه نقشه‌ای جز برهم زدن صفوف وحدت و همدلی مسلمین نقشه دیگری ندارند و بدون شک سوریه، عراق، لبنان و ایران و هرکشور دیگری که خواهان عزت، استقلال و سربلندی مسلمانان است مورد هجمه توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی قرار خواهد گرفت و به طور قطع با اتحاد همیشگی مسلمانان این نقشه‌ها نیز نقش بر آب خواهد شد؛ و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در پایان بیانیه خود آورد: ما دانشجویان بسیجی به نمایندگی از همه دانشجویان مسلمان ضمن دادن هشدار شدید بر تروریست‌ها مبنی بر پرهیز از حماقت بیش از این؛ اعلام می‌داریم که حرکت اخیر تروریست‌ها در اهانت به حرم و پیکر مطهر حجر بن عدی (سلام الله علیه) با وجود این که مایه تاثر و تالم شدید مسلمین گشت، نویدبخش این نیز هست که به زودی مردم غیور و عزتمند سوریه درسی فراموش نشدنی به آنان خواهند داد و با زدن مشتی آهنین بر دهان آمریکا و ایادی‌اش آرامش را به سوریه قهرمان بر خواهند گرداند. الاسلام یعلو و لایعلی علیه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز