خبرگزاری کار ایران

با حضور ابوترابی‌فرد، آلیا، کواکبیان و کوچک‌زاده؛

برنامه‌های انتخاباتی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۲

دانشگاه خوارزمی میزبان برخی از شخصیت‌های سیاسی کشور به شکل تریبون آزاد دانشجویی خواهد بود.

دانشجویان بسیجی دانشگاه خوارزمی امروز با برگزاری تریبون آزاد به بحث و گفتگو با یکدیگر در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا «فاطمه آلیا» عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در سالن شماره ۳ دانشکده علوم و «مصطفی کواکبیان» با بررسی موضوع انتخابات آتی از ساعت ۲۰: ۳۰ الی ۲۲ در سالن شماره یک دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

دانشجویان بسیجی به منظور بررسی و جریان‌شناسی ۱۰ دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور اقدام به برگزاری همایشی در روزهای (سه‌شنبه و چهارشنبه) با حضور «سلمان علوی‌نیک» نویسنده کتاب «هشت سال بحران‌آفرینی حزب مشارکت» در هفته جاری کرده است.

در ادامه این همایش "محمدحسن ابوترابی‌فرد" در روز (سه‌شنبه) هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در سالن شماره یک دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی مهمان دانشجویان خواهد بود.

لازم به ذكر است كه "مهدی کوچک‌زاده" نماینده مجلس شورای اسلامی روز (چهارشنبه) هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در همین دانشگاه به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز