خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در بسیج:

ولی فقیه اجازه نمی‌دهد رئیس‌جمهوری به دیکتاتور تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۲

عنوان اسلام ایرانی که مشایی چند وقت پیش آن را مطرح کرده بود یک ترکیب منافقانه است/ مشایی گفته است که در دنیا هیچ مقامی برازنده احمدی‌نژاد نیست، احمدی‌نژاد نیز هزار صفت خوب برای مشایی آورده است و همه این کار‌ها یعنی فرقه سازی در کشور.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: گاهی عده‌ای می‌گویند چرا هر رئیس جمهوری که بر سر کار می‌آید با رهبری اختلاف پیدا می‌کند باید در پاسخ گفت ولی فقیه نمی‌خواهد که رئیس جمهوری به دیکتاتوری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تویسرکانی امروز در باغ موزه دفاع مقدس با بیان اینکه ما مسلمانان کتاب زندگیمان قران است باید تمام کار‌هایمان مبتنی بر قران باشد تا ارزش تلقی شود، یک مسلمان نباید حب و بغض مبنی بر هیجانات شخصی قومیت و جغرافیایی داشته باشد و اگر قرار است کسی را دوست داشته باشیم باید بر اساس منطق قران باشد گفت: غیرت ما باید قرآنی باشد و بی‌تفاوتی‌های ما نیز قرانی باشد ودر کل اساس عمل ما باید بر مبنای قران باشد و هر‌گاه از قرآن جدا شدیم دچار انحرافات و مسائل پوچ شدیم و هر‌گاه به قران توسل کردیم حقایق نصیب ما شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف عملی ما بغض و نفرت علیه ظالم است اظهار داشت: هر شخصی، هر سیستمی این غیرت علیه ظلم را از ما بگیرد به ما خیانت می‌کند و روشش غیرقانونی است و در قران هم این گونه معرفی شده که ظالم کسی است که دین خدا را دست کاری می‌کند و کسانی که در دین خدا دست کاری می‌برند بد‌ترین ستم را به بندگان می‌کنند.

نماینده ولی فقیه با بیان گرامیداشت یاد و خاطره حضرت فاطمه و شهید مطهری گفت: حضرت فاطمه شهیده راه کتمان و تحریف دین خدا شد و شهید مطهری نیز در مقابل کسانی قرار گرفت که دین خدا را دستکاری کرده بودند و کلمه‌ای را با عنوان اسلام انقلابی ساخته بودند که مطهری به آن‌ها گفت در پس کلمه اسلام انقلابی یک دنیا پلیدی است و ما اسلام انقلابی نمی‌خواهیم بلکه انقلاب اسلامی می‌خواهیم.

تویسرکانی با اشاره به اینکه عنوان اسلام ایرانی که مشایی چند وقت پیش آن را مطرح کرده بود یک ترکیب منافقانه است بیان کرد: مردم ما دارای شعور اجتماعی هستند، زمانی که احمدی‌نژاد در سفرهای استانی به مشایی پرچم می‌دهد این در شان رییس جمهور کشور نیست و تاکنون هیچ رئیس جمهوری این کار را نکرده است و طرح مکتب اسلامی ایرانی شاید با عناوین زیبا مطرح شده باشد اما باید گفت که شهدا به خاطر اسلام شهید شدند و قرارمان این بود که ایران اسلامی داشته باشیم نه اینکه اسلام ایرانی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه با انتقاد به اینکه عده‌ای می‌خواهند دین خدا را دستکاری کنند گفت: کاری به بحث انتخابات و مسائل سیاسی ندارم اما این عده می‌خواهند با فرقه سازی در کشور دین خدا را تحریف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه معلوم نیست که پشت پرده تعریف و تمجید احمدی‌نژاد و مشایی از یکدیگر چه می‌گذرد عنوان کرد: این همه تعریف از یک فرد به چه انگیزه‌ای است و باید دانست که افراط در تمجید و ستایش زمینه‌ای برای فرقه سازی است و این‌ها مسائلی نیست که بخواهیم مخفی کنیم چون به صورت علنی همه مردم آن را می‌بینند و باید دانست که جنایت‌هایی که در عراق، سوریه و پاکستان رخ می‌دهد ناشی از دستکاری در دین خداست.

تویسرکانی با مطرح کردن این سوال که چرا انسان‌های عادی را در حد انسان‌های متعالی بزرگ می‌کنید بیان کرد: مشایی در روزنامه‌ای گفته است که در دنیا هیچ مقامی برازنده احمدی‌نژاد نیست و مقام وی بالا‌تر از ریاست جمهوری است، احمدی‌نژاد نیز هزار صفت خوب برای مشایی آورده است و همه این کار‌ها یعنی فرقه سازی در کشور.

نماینده ولی فقیه در ادامه با مطرح کردن این موضوع که عده‌ای می‌گویند چرا هر رئیس جمهوری که بر سر کارمی آید با ولی فقیه اختلاف پیدا می‌کند اظهار داشت: ولی فقیه نمی‌خواهد اجازه دهد رئیس جمهوری در کشور به دیکتاتوری تبدیل شود و باید گفت که مثلا هاشمی رفسنجانی در دوره خود انتظار داشت این دوره ریاست جمهوری بیشتر شود، خاتمی انتظار داشت مشارکت درست کند و احمدی‌نژاد هم مشاییت درست کند.

تویسرکانی در پایان در خصوص انتخابات هم خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم ایران به یک مصر دیگر تبدیل شود و تا ولی فقیه باشد آزاد‌ترین انتخابات را خواهیم داشت چرا که او اجازه نمی‌دهد انتخابات فرمایشی شود و با ارزش‌ها بازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز