خبرگزاری کار ایران

کارکنان ارتش یک میلیارد ریال به مردم زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی اهدا کردند

asdasd

یگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، بسیج مردمی و سایر نیروهای نظامی و انتظامی از همان نخستین دقایق سانحه در مناطق زلزله زده استان حضور پیدا کرده و در انجام آواربرداری و امدادرسانی به مردم نقش مهمی برعهده داشتند.

 کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران مبلغ یک میلیارد ریال کمک نقدی به مردم آسیب دیده استان آذربایجان شرقی اهدا کردند.

به گزارش ایلنا، همزمان با روز عید سعید فطر و به منظور کمک به امر بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران مبلغ یک میلیارد ریال کمک نقدی به مردم آسیب دیده این استان اهدا کردند.

این مبلغ اهدایی توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با آیت‌الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تقدیم شد.

در این دیدار همچنین آل‌هاشم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های امداد رسانی یگانهای مختلف ارتش به مردم مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، گفت: یگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، بسیج مردمی و سایر نیروهای نظامی و انتظامی از همان نخستین دقایق سانحه در مناطق زلزله زده استان حضور پیدا کرده و در انجام آواربرداری و امدادرسانی به مردم نقش مهمی برعهده داشتند.

وی در ادامه با اشاره به امدادرسانی به موقع هوانیروز در ارسال کمکهای اولیه و دارو به روستاهای صعب العبور، حضور یگانهای مخابراتی لشکر 21 حمزه سیدالشهدا (ع) آذربایجان در منطقه و برقراری ارتباط بی‌سیم مناطق اهر، ورزقان و هریس با تبریز، امدادرسانی مناسب تیم های پزشکی و پرستاری نیروی زمینی ارتش، استقرار تانکرهای آب آشامیدنی و دستگاه های مجهز پخت نان (تکنوپخت)، اعزام وسایل و تجهیزات سنگین ازجمله لودر و بولدوزر توسط یگانهای مهندسی لشکر 21، ارسال کمکهای نقدی و غیر نقدی کارکنان غیور ارتش از جمله اهدای مبلغ 200 میلیون ریال توسط آزادگان سرافراز نیروی هوایی ارتش و... بخشی از فعالیت‌های ارتش در کمک رسانی به مردم زلزله زده استان آذربایجان شرقی است.

آل هاشم همچنین با قدردانی از همراهی، همدلی و کمک رسانی همه جانبه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمامی دستگاه‌ها و نهادها در این سانحه، گفت: حضور پربرکت مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده نیز در کاهش آلام مردم آسیب دیده و بازگشت آرامش به چهره آنان بسیار تاثیرگذار بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پس از دیدار با آیت الله شبستری با حضور در منطقه زلزله زده ورزقان ضمن دیدار و گفتگو با مردم این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات و نارسائی های موجود در مناطق آسیب دیده قرار گرفت.

وی دراین دیدار صمیمانه ضمن ابراز همدردی با مردم مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، اظهار امیدواری کرد: با همت مضاعف تمامی دستگاه های مسئول، کار بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده در کمترین زمان ممکن به پایان برسد.

در بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، امیر میربیرنگ فرمانده لشکر 21 حمزه سیدالشهدا (ع) آذربایجان و تعداد دیگری از فرماندهان و مسئولان یگانهای سرزمینی آجا در این استان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز