خبرگزاری کار ایران

هاشمی رفسنجانی:

منحرفان بی ریشه رسوا می‌شوند

asdasd

منحرفان تمام تلاش خود را به کار برده‌اند تا دو قشر توانمند و کارآمد مدیران و کارگزاران و نیز روحانیت و علما را به هر نحو ممکن از صحنه خارج کنند و نتیجه اقداماتشان محجوریت و مظلومیت کنونی مدیران باتجربه کشور و علمای دلسوز نظام و انقلاب است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مدیران و کارگزاران اسبق استان مازندران، با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، این امام بزرگوار را برکت و افتخار اسلام، تشیع و ایران اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود این عزیزان، رشد و بالندگی یافت و امیدواریم با عنایات خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) در راه درست و صحیح نیز به پیش برود و موجب سعادت ایرانیان و مسلمانان شود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نخبگان، مدیران و دانشگاهیان کشور را سرمایه‌های انسانی انقلاب و نظام دانست و تصریح کرد: این سرمایه‌ها به آسانی به دست نیامده که با سلایق باندی و خودخواهی‌های جناحی راکد و بلااستفاده بماند زیرا این نیروی عظیم و توانمند هر کدام می‌توانند بخش بزرگی از مشکلات را به دوش گرفته و کشور را در مسیر پیشرفت و کارآمدی قرار دهند.

وی حذف مدیران، نخبگان و علمای دلسوز را اقدام برنامه‌ریزی شده شیاطین انقلابی‌نما برشمرد و ادامه داد: منحرفان تمام تلاش خود را به کار برده‌اند تا دو قشر توانمند و کارآمد مدیران و کارگزاران و نیز روحانیت و علما را به هر نحو ممکن از صحنه خارج کنند و نتیجه اقداماتشان محجوریت و مظلومیت کنونی مدیران باتجربه کشور و علمای دلسوز نظام و انقلاب است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تخریب و ضربه زدن به دین، اخلاق و اعتقادات جوانان و مردم را از جمله برنامه‌های دیگر منحرفان از دین و شریعت برشمرد و افزود: ‌ از صدر اسلام تا کنون برخی جریان‌ها با ظاهری دینی و انقلابی و در مقاطعی زودگذر و کوتاه موفق شده‌اند احکام و اعتقادات ناب مذهبی را منحرف و تخریب کنند ولی چون بی‌ریشه و سطحی بوده‌اند در دراز مدت در اهداف خود ناکام مانده‌اند و حقایق آشکار شده و رسوا شده‌اند.

هاشمی رفسنجانی اظهار نظرهای سنجیده و مبتنی بر استدلال‌ و منطق سیاسی را برای حفظ و تقویت آرامش و امنیت کشور ضروری دانست و اظهار کرد: با تدبیر و درایت در تصمیم‌گیری‌ها و اعلام مواضع می‌توانیم از گردنه‌های حساس عبور و از دشمن‌تراشی پرهیز کنیم.

وی انقلاب و نظام اسلامی را نعمتی خداوندی دانست که به دست ما رسیده است و خاطرنشان کرد: ‌ مردم به انقلاب و نظام اسلامی اعتقاد دارند و ما می‌توانیم با عمل به خواست‌های آنان رضایتشان را جلب و موجبات خشنودی خداوند و مردم را فراهم کنیم.

در ابتدای این دیدار، طاهرنژاد ـ نمایندهٔ اسبق مجلس شورای اسلامی ـ و حجج اسلام الله‌بداشتی ـ عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم ـ و مطهری ـ رییس اسبق دادگاه انقلاب غرب مازندران ـ دیدگاه‌های خود در خصوص اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور را عنوان و خواستار حضور بیشتر هاشمی رفسنجانی در عرصه‌ عمومی و سیاسی کشور جهت حل مشکلات شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز