خبرگزاری کار ایران

رهبر انقلاب:

راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است

asdasd

رها شدن از تعلقات حقیر مادّی است که چنین انسان‌هایی را به آنچنان توانایی شگفت انگیز می‌رساند و قدرتی فرامادّی به آنان می‌بخشد.

رهبر انقلاب در پیامی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، از شهیدان به‌عنوان مظهر شگفتی‌ها و زیبایی‌های دوران جهاد فی سبیل الله یاد کردند و افزودند: راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که عصر امروز به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، صادر شده است به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام مبارک شهیدان بر پیشانی یکی از روزهای هفته‌ی دفاع مقدس، این روز را همچون قلّه‌ی رفیع روزهای پر خاطره‌ی آن دوران، برجسته و ممتاز می‌سازد. زیرا شهیدان، خود، تجسّم همه‌‌ی شگفتی‌ها و زیبایی‌های دوران جهاد فی سبیل الله اند. راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است و انسان‌های از خودگذشته و فداکارند که ملت‌های خود را به اوج شکوه و عظمت می‌رسانند. رها شدن از تعلقات حقیر مادّی است که چنین انسان‌هایی را به آنچنان توانایی شگفت انگیز می‌رساند و قدرتی فرامادّی به آنان می‌بخشد. شهیدان عزیز ما و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنان که برای خدا از نفیس‌ترین داشته‌های عالم مادّی چشم پوشیدند، در صفوف مقدّم چنین انسان‌هایی قرار دارند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر آنان باد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز