خبرگزاری کار ایران

قالیباف در دیدار حاج ماموستا حسام‌الدین مجتهدی:

عدالت معنوی یعنی فرصت‌های برابر در اختیار همه شهروندان باشد

کد خبر : ۷۳۰۷۹

زمانی که فرمانده نیروی انتظامی بودم، یکی از فرماندهان خود را از اهل سنت انتخاب کردم. چون او را مدیری توانا و انقلابی می‌دانستم. اتفاقا سال آینده که فرماندهان را ارزیابی کردیم، همان فرمانده اهل سنت به عنوان نیروی برتر شناخته شد.

محمد باقر قالیباف در ادامه سفر خود به استان کردستان، به دیدار «حاج ماموستا حسام‌الدین مجتهدی»  نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، ماموستا مجتهد زاده در این دیدار، ضمن ابراز خوشحالی از ملاقات با قالیباف گفت: در تمام ادواری که موضوع انتخابات مطرح بوده، حتی در دوره‌ای که شما کاندیدای انتخابات نبودید، بسیاری از مردم عاشقانه پیگیر حضور شما در صحنه بودند تا به به جنابعالی رای بدهند. من به شما تبریک می گویم که در دل همه جا دارید. مطمئن هستم که دل همه مردم کردستان با شماست و کردستانی‌ها رای خود را به نام قالیباف در صندوق خواهند انداخت.
 
وی ضمن اشاره به کارنامه قالیباف گفت: نظام دنیا بر امنیت استوار است و شما سال‌هایی که در نیروی انتظامی بودید امنیت را به خوبی در کشور حاکم کردید. مردم ایران هرگز خدمات شما را فراموش نخواهند کرد.

مجتهدی افزود: شما در هر جا که بودید فعال کار کردید و مردم شما را بسیار دوست دارند. انشاءالله شما رئیس جمهور خواهید بود و خواسته مردم برآورده می شود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کسی که می تواند پایتخت جمهوری اسلامی ایران را به این خوبی اداره کند، می تواند ایران را هم به همین خوبی اداره کند.
 
در ادامه این دیدار، قالیباف نیز از  ملاقات با ماموستا مجتهدی ابزار خوشحالی کرد و گفت: همواره سعی کرده‌ام در مدیریت خود به عدالت توجه داشته باشم. هم عدالت مادی و هم عدالت معنوی. عدالت معنوی آن است که فرصت‌های برابر در اختیار همه شهروندان باشد.

وی خاطره‌ای را از زمان فرماندهی ناجا بیان کرد و گفت: زمانی که فرمانده نیروی انتظامی بودم، یکی از فرماندهان خود را از اهل سنت انتخاب کردم.  چون او را مدیری توانا و انقلابی می‌دانستم. اتفاقا سال آینده که فرماندهان را ارزیابی کردیم، همان فرمانده اهل سنت به عنوان نیروی برتر شناخته شد. 
 
قالیباف گفت: هر جا فعالیت کردم سعی کردم در حد توانم. موضوع عدالت را برقرار کنیم.. عدالت مادی که باید برای همه معنوی شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز