خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام و المسلمین ری شهری:

تخریب افراطی افراد و مطلق‌گرایی آفت است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۱۸

مطلق گرایی یک آفت مهم سیاسی اجتماعی و اخلاقی در کشور است و کسانی که به صورت افراطی به تخریب یا تمجید افراط می پردازند این رفتارشان عواقب بدی برای کشور به همراه دارد و دور از انصاف است.

 رئیس دانشگاه علوم قرآنی و حدیث گفت: مطلق گرایی یک آفت مهم سیاسی اجتماعی و اخلاقی در کشور است و کسانی که به صورت افراطی به تخریب یا تمجید افراط می پردازند این رفتارشان عواقب بدی برای کشور به همراه دارد و دور از انصاف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین ری شهری در همایش اخلاق اسلامی در انتخابات در مرکز همایش سازمان صدا و سیما ضمن اشاره به ارزش‌ها و اخلاق‌های اسلامی در انتخابات گفت: نامزدها موظفند از ارزش‌ها در انتخابات مرزبانی کنند تا مردم با در نظر گرفتن معیارهای اخلاقی فرد اصلح را انتخاب کنند. فرد اصلح همان کسی است که ارزش های اخلاقی را بیشتر از همه رعایت کند.

متولی آستان عبدالعظیم حسنی اصلی ترین نکته برای انتخاب فرد اصلح را پیدا کردن نیت افراد عنوان کرد و ادامه داد: باید مردم هدف نامزدها را بدانند که این افراد تشنه قدرت هستند یا عاشق خدمت برای خدا؛که هر کدام از این دو دسته اخلاق خاص خودشان را دارند.

رئیس دانشگاه علوم قرانی و حدیث درباره افراد تشنه قدرت در انتخابات گفت: این افراد ارزش‌های اخلاقی را تنها ابزاری برای رسیدن به اهداف خود می دانند تا بتوانند آرای بیشتری را کسب کنند. به طوری که به شعارهایی می پردازند که بیشتر مردم به دنبال تحقق آنها هستند و سیاست این افراد تشخیص هدف و رسیدن به آن با هر قیمتی است.

وی ادامه داد: دروغ و تخریب و تهمت و وعده های بی جا از رفتارهای این افراد است و این افراد به جای اثبات خود به تخریب و نفی دیگران می پردازند و پس از پیروزی در انتخابات به دیکتاتور تبدیل می شوند.

ری شهری در توصیف نامزدهای طالب خدمت برای خدا گفت: رعایت ارزش های اخلاقی و مصالح نظام اسلامی از نشانه های بارز این افراد است که سعی دارند خواسته های مردم را به جای آورند و ضد خواسته های دشمنان عمل کنند.

رئیس دانشگاه علوم قرانی و حدیث مطلق گرایی را یک آفت مهم در عرصه های سیاسی اخلاقی و اجتماعی عنوان کرد و گفت:کسانی که بدون انصاف به تخریب افراطی و یا تمجید افراطی افراد می پردازند از انصاف به دورند و این کارهایشان عواقب بدی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نامزد اخلاق مدار در رقابت های انتخابات شکست ناپذیر است افزود: این افراد اگر هم در انتخابات پیروز نشوند شاکر خداوند هستند و خدمت به مردم را ترک نخواهند کرد.

ری شهری در پایان گفت: امیدواریم افرادی که تایید شده شورای نگهبان هستند همگی با نیت خدمت برای مردم آمده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز