خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد:

برگزاری جلسه مشترک نامزدهای تایید صلاحیت شده با اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات

کد خبر : ۷۴۷۵۸

تبلیغات رسمی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح سوم خرداد ماه آغاز و به مدت 20 روز یعنی تا تاریخ 22 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سیدصولت مرتضوی گفت: بر اساس قانون، شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام خواهد کرد و وزارت کشور نیز دو روز مهلت دارد نسبت به انتشار اسامی نامزدها از طریق رسانه ها اقدام کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری براساس قانون از 22 اردیبهشت توسط شورای نگهبان آغاز و 31 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

وی اظهارداشت: پس از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان، براساس قانون شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام خواهد کرد و وزارت کشور نیز دو روز مهلت دارد نسبت به انتشار اسامی نامزدها از طریق رسانه ها اقدام کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: تبلیغات رسمی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح سوم خرداد ماه آغاز و به مدت 20 روز یعنی تا تاریخ 22 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مرتضوی گفت: در 23 خرداد نامزدها ممنوعیت تبلیغات دارند و 24 خرداد نیز شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه مشترک نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات تصریح کرد: این اتفاق برای اولین ‌بار و با تصویب هیات اجرایی صورت خواهد گرفت.

همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که روز جمعه 24 خرداد ماه 1392 برگزار می شود، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در استان تهران، شهر ایلام در استان ایلام، تویسرکان در استان همدان و تنکابن در استان مازندران برپا می شود.

انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در دو استان آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد نیز 24 خرداد ماه سال 1392 برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز