خبرگزاری کار ایران

فیروزآبادی:

شورای نگهبان ملت ایران را شادمان کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۱

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شورای نگهبان و ولایت فقیه دو شاخصه اصلی راه امام هستند درود بر شورای نگهبان که با استقامت ایستاد ما از همه اعضای شورا متشکریم که ملت ایران را شادمان کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شورای نگهبان و ولایت فقیه دو شاخصه اصلی راه امام هستند درود بر شورای نگهبان که با استقامت ایستاد ما از همه اعضای شورا متشکریم که ملت ایران را شادمان کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسن فیروز آّبادی در جریان برگزاری نماز جمعه این هفته تهران در خطبه های پیش از نماز ضمن تکریم و بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: جهاد دری از درهای بهشت است خدا آن را برای اولیای خاص خود گشوده است سه خرداد سالروز فتح خرمشهر را گرامی و بزرگ می شماریم و معتقدیم سه خرداد مصداق واقعی جهاد، فتح ارزش ها و فتح الفتوح در قرآن حکیم است.

وی در ادامه گفت: این بار رجب نیز با خرداد همراه شده است و ماه خرداد ماه امام است امام فرمودند نباید حماسه خرمشهر به فراموشی سپرده شود و ما باید دقت کنیم و ببنیم شهدای عزیز و روح امام از ما چه می خواهند و پیام فتح خرمشهر چیست.

سردار فیروزآبادی ولایت محوری را پیام فتح خرمشهر دانست و افزود: مگر پیام فتح خرمشهر جز ایستادگی در برابر استکبار و دشمن شناسی و حضور پرشور در همه صحنه ها از جمله حماسه سیاسی انتخابات است راه امام شاخصه دارد. ولایت فقیه و شورای نگهبان دو یادگار مهم امام برای حرکت در صراط مستقیم اسلام ناب و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: درود بر شورای نگهبان که با استقامت ایستاد و ما از همه اعضای این شورا متشکریم که ملت ایران را شادمان کردند.

سرلشکر فیروزآّبادی یکی از مهم ترین فلسفه های تکریم و بزرگداشت سوم خرداد را عدم غفلت از دشمنان دانست و تصریح کرد: مهم ترین فلسفه بزرگداشت سه خرداد این بود که از حیله دشمن غافل نباشیم آمادگی و لزوم تقویت نیروهای مسلح با نزدیکی به سوم خرداد به ما یادآوری می شود باید دانست هر کس از دشمنش غفلت کند دشمن به او حمله می کند و با حیله دشمن از خواب بیدار می شود.

وی تاکید کرد: مقاومتی که امروز ابرقدرت ها را ترسانده به یک مکتب الهی تبدیل شده و ما را نه تنها در ایران که در دیگر نقاط منطقه به پیروزی های بسیار مثل جنگ 34 روزه و پیروزی غزه رسانده است.

فیروزآبادی اثر دیگر فتح خرمشهر را شکست دشمنان ایران دانست و خاطرنشان کرد: اثر دیگر فتح خرمشهر بند آمدن زبان گروهک ها و معارضین بود ملت و نیروهای مسلح با تجربه جنگ می توانند این سرزمین را برای هر متجاوزی قتلگاه کنند. تجربه جنگ ناظر به این معنا است که بر پیروی از ولایت مبتنی است.

وی ادامه داد: عظمت قیام مردم بحرین از اسلام ناب است. ما باید علل پیروزی را در سالروز فتح خرمشهر بشناسیم و راهنمای امروز خود سازیم. نقش امام در دفاع مقدس نیز بی بدیل بوده به این دلیل که هم نقش رهبری را ایفا می کردند هم فرماندهی کل قوا را به عهده داشتند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با بیان این که کسانی که آمریکا را ابرقدرت به حساب می آورند از پیروزی خرمشهر باید درس بگیرند، عنوان کرد: شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب فردی اصلح، کسی که از نشاط, قوه تفکر، برنامه ریزی به خصوص برای محرومان برخوردار باشد و مطابق چشم انداز رهبری برنامه ها را پیش ببرد درس گرفتن از پیروزی فتح خرمشهر است مصداق را هرکس باید از بین 8 نفر احراز صلاحیت شده شورای نگهبان شناسایی کند چنین فردی حتی می تواند امنیت کشور را بیمه کند.

فیروز آبادی در پایان ضمن تاکید به این نکته که هر رای بیشتر مثل یک سرباز بیشتر در یک جبهه است افزود: امروز نیروهای مسلح هوشمند و با بصیرت تحت فرمان امام آماده دفاع از کیان میهن هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز