خبرگزاری کار ایران

عسگراولادی:

هاشمی گفته بود از شورای نگهبان گله‌ای نخواهم داشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۵۶

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفته‌اند اگر شورای نگهبان صلاحیتم را احراز نکند از آنها گله‌ای نخواهم داشت.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفته‌اند اگر شورای نگهبان صلاحیتم را احراز نکند از آنها گله‌ای نخواهم داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایلنا، حبیب‌الله عسگراولادی در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آیاتی از سوره بقره اظهار کرد: باید مراقب بود که شیطان ذره ذره وارد می‌شود و می‌خواهد کسانی را که ایمان آورده‌اند ذره ذره به دنبال خود بکشد.

عسگراولادی تصریح کرد: شیطان برای اولیای خدا نیز دام پهن می‌کند و کسی نباید تصور کند که منزه است و شیطان سراغ او نمی‌آید. شیطان راههای مختلفی را برای فریب مؤمنان قرار می‌دهد تا از مسیر خدا آنها را گمراه کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به پیچ تند تاریخی مورد نظر مقام معظم رهبری اظهار کرد: دشمنان برای کشورمان، منطقه و دنیای اسلام برنامه‌ریزی کرده و شیطان گام‌هایی را برای منحرف و گمراه کردن برمی‌دارد و شاید یکی از گام‌های شیطان این باشد که نرمشی نسبت به دشمنان خدا نشان دهیم و رهبری و نظام پیشتاز انقلاب‌های اسلامی در جهان نباشند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ امروز سعی می‌کند عزت جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کند و اگر ما در انتخابات موفق شویم نه تنها مسائل و مشکلات داخلی حل می‌شود بلکه در مسائل منطقه و دنیای اسلام نیز توفیقاتی خواهیم داشت.

عسگراولادی تصریح کرد: متاسفانه برخی تصور می‌کنند کسی باید بیاید که کاری نزدیک به معجزه انجام دهد و این یکی از خطوه‌های شیطان است و باید توجه داشته باشیم مسیر ما همان مسیر رشد نسل جوان است. اگر مسیر ما اینگونه باشد که به دنیا بگوییم جوان‌های ما رشد نکرده‌اند و تنها باید از پیرها استفاده کنیم این مسیر درستی نیست.

وی با اشاره به خاطره‌ای از ملاقات سالها پیش خود با هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی راجع به جوان‌سازی موتلفه اسلامی سفارش‌هایی کرد و گفت تصور نکنید باید برای همیشه بمانید و ما این توصیه ایشان را قبول کردیم. من شخصا به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی علاقه‌مندم و از ایشان بارها دفاع کرده‌ام اما اگر کسانی که دو دوره رئیس‌جمهور بوده‌اند باز هم بخواهند رئیس‌جمهور شوند یعنی جوان‌ها رشد نکرده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر رشد نسل جوان در کشور اظهار کرد: شورای نگهبان هشت نفر از نامزدهای انتخابات را حائز احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری دانست و تعدادی را احراز صلاحیت نکرد که ما خدا را شکرگذار هستیم که شورای نگهبان با شجاعت و شهامت رای داده و این مساله موجب تقدیر و تشکر است.

وی افزود: شورای نگهبان امسال در ارزیابی خود برنامه نامزدهای ریاست جمهوری را ملاک قرار داد زیرا بدون برنامه نمی‌توان کشور را اداره کرد. دومین ملاک نیز این بود که آیا نامزد انتخاباتی کار اجرایی گسترده انجام داده و سابقه خوبی دارد.

عسگراولادی همچنین با اشاره به ملاقات اخیر خود با هاشمی رفسنجانی، از مواضع وی تقدیر کرد و گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آن دیدار گفت "شورای نگهبان ممکن است صلاحیت من را برای ریاست جمهوری احراز نکند و من از شورای نگهبان گله‌ای نداشته و ندارم و خدا را شکرگذارم زیرا بار سنگین اجرایی در کشور بر شانه‌های من قرار می‌گرفت و من در حال حاضر احساس آرامش می‌کنم".

وی ادامه داد: صداهای بیگانه و رسانه‌های دشمن هر روز مطالبی را با این موضوع که معترضان در سراسر کشور وجود دارند و اعتراضات خود را آشکار کرده‌اند و این همان خطوه شیطان است که شیطان گام به گام مشکلاتی را می خواهد پدید آورد. شورای نگهبان برای تشخیص احراز صلاحیت برای مقام ریاست جمهوری افرادی را تائید کرده و کسی را رد صلاحیت نکرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من این هشت نامزد را از نزدیک می‌شناسم و با آنها کار کرده‌ام و تمام آنها را صالح می‌دانم اما باید اصلح را انتخاب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز