خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه فرمانداری تهران درباره دستورالعمل تبلیغات انتخابات

کد خبر : ۷۵۹۲۴

دستورالعمل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور آشنایی روسای ستادها با قانون تبلیغات، بر روی سایت فرمانداری تهران قرار گرفته است.

کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دستورالعمل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور آشنایی روسای ستادها با قانون تبلیغات، بر روی سایت فرمانداری تهران قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع تمامی ریاست ستادهای نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌رساند: به منظور آشنایی هرچه بهتر نامزدهای انتخاباتی از اجرای قانون تبلیغات انتخاباتی، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان تهران اقدام به نصب دستورالعمل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نموده است.

متقاضیان برای کسب اطلاع از این دستورالعمل می‌توانند به پورتال سازمانی و اطلاع‌رسانی فرمانداری تهران به آدرس تارنمای www.tehran.gov.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، کسب اطلاع نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از نحوه اجرای صحیح تبلیغات بر اساس ضوابط قانونی امری لازم‌الاجرا و ضروری است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز