خبرگزاری کار ایران

یك عضو جامعه مدرسین در گفت‌وگو با ایلنا:

احمدی نژاد مایوس شود از جلیلی حمایت می‌كند

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۳

احمدی نژاد آنجایی که مایوس شود پشت سر کسی می‌رود که بعد از 4 سال بدرخشد و احمدی نژاد بتواند به واسطه او به عرصه سیاسی بازگردد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: احمدی نژاد اگر مایوس شود پشت سر قالیباف یا ولایتی نمی‌رود بلكه پشت سر کسی می‌رود که بعد از 4 سال بدرخشد و احمدی نژاد به واسطه او دوباره به عرصه سیاسی برگردد.

محمد غروی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی بعد از رد صلاحیت نشان داده که برای انجام وظیفه آمده بود،خاطرنشان ساخت: هاشمی نشان داد که بر حسب انجام وظیفه به صحنه آمده بود و وقتی شورای نگهبان صلاحیت ایشان را به خاطر سن تایید نکرد ایشان احساس آرامش کردند و هیچ واکنشی نشان ندادند.

وی ادامه داد: حرکتی که هاشمی بعد از رد صلاحیت انجام داد از افتخارات نظام باید تلقی شود. افرادی مثل هاشمی چقدر بزرگ هستند که از رد صلاحیت شورای نگهبان به راحتی عبور می‌کنند اما تکلیف آنهایی که دست از تخریب هاشمی برنمی‌دارند را باید خدا معین کند چرا كه آنها خوب عمل نمی‌کنند.

غروی در ادامه با بیان اینکه جامعه مدرسین از فرد خاصی حمایت نخوادهد کرد،خاطرنشان ساخت: جامعه مدرسین از آغاز نیز بنا نداشته است از شخصی حمایت کند بلکه تنها به بیان شاخص‌ها اكتفا می‌کند. نقش جامعه مدرسین در انتخابات به وحدت رساندن اصول گرایان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصول گرایان در انتخابات به وحدت خواهند رسید یا نه؟ اظهار داشت: اصول گرایان به طور نسبی به وحدت خواهند رسید اما هنوز وقتش نشده که برخی از افراد اصولگرا از صحنه خارج شوند بعد از رصد شرایط به احتمال زیاد برخی از اصول گرایان از صحنه انتخابات کنار خواهند کشید اما ائتلاف سه گانه همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

غروی در پاسخ به این سوال که اگر قرار است اصول گرایان به وحدت نسبی برسند چرا همچنان هر کدام از آنها تاکید دارند که تا آخر انتخابات باقی خواهند ماند؟ گفت: وقتی اصولگرایان می‌گویند تا آخر باقی خواهند ماند این آخر یک آخر مشخص و معین است و به معنی حضور آنها تا پایان انتخابات نیست.

این عضو جامعه مدرسین همچنین افزود: اینکه برخی‌ها تلاش دارند یک گزینه را به عنوان گزینه حاکمیت معرفی کنند اشتباه است و واقعیت ندارد. مطبوعات هم باید در این حوزه به درستی عمل کنند.

وی در پایان افزود: احمدی نژاد آنجایی که مایوس شود پشت سر قالیباف‏ ولایتی و حداد عادل نمی‌رود بلکه پشت سر کسی می رود که بعد از 4 سال بدرخشد و احمدی نژاد بتواند به واسطه او به عرصه سیاسی بازگردد. به احتمال زیاد احمدی نژاد پشت سر جلیلی خواهد ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز