خبرگزاری کار ایران

پدر شهید احمدی روشن در گفت‌و‌گو با ایلنا:

پیگیری مساله شهدایمان را برعهده مسئولان گذاشتیم

asdasd

اگر دولت در خصوص ایجاد کمپ در مقابل سازمان حقوق بشر وظایف خود را انجام ندهد و نسبت به احقاق حقوق ما کوتاه بیاید، این کار را به تنهایی انجام می‌دهم تا آنچه مورد نظر ما است بدست بیاید.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: اگر دولت در خصوص ایجاد کمپ در مقابل سازمان حقوق بشر وظایف خود را انجام ندهد و نسبت به احقاق حقوق ما کوتاه بیاید، این کار را به تنهایی انجام می‌دهم تا آنچه مورد نظر ما است وصول گردد.

رحیم احمدی روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص نحوه رسیدگی مسئولان به درخواست‌های خانواده شهدای هسته‌ای گفت: طبق اعلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه دادخواستی از سوی خانواده شهدای هسته‌ای تنظیم کردند که همراه با آن هیئتی نیز به نمایندگی از خانواده شهدا تعیین شده تا با اعزام به خارج از کشور این مساله را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مسئولان کم و بیش آنچه مربوط به وظیفه‌شان بوده است، در قبال ما انجام داده‌اند و اگر هم بیش از این کاری صورت نگرفته است یا طبق قانون نبوده و یا براثر کثرت کار بوده است که نهایتا می‌توان گفت ما تقریبا ناراضی نیستیم.


احمدی روشن افزود: پیش از این یک نفر را به عنوان وکیل خود در نظر گرفته بودیم تا این مساله را پیگیری کند وقتی باخبر شدیم که مسئولان نیز می‌خواهند پیگیر این جریان باشند برای عدم تداخل در کار کشور منصرف شدیم و کار را برعهده مسئولان گذاشتیم تا از طریق نهادهای خود اقدام کنند.

وی با اشاره به قصد خود مبنی بر ایجاد کمپ در مقابل سازمان حقوق بشر خاطرنشان کرد: اگر دولت در این خصوص وظایف خود را انجام ندهد و نسبت به احقاق حقوق ما کوتاه بیاید، این کار را به تنهایی انجام می‌دهم تا آنچه مورد نظر ما است انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز