خبرگزاری کار ایران

قالیباف در جمع هزاران نفر از مردم قم:

اجازه ندهیم انجمن حجتیه دوباره ظهور کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۱۴

نباید اجازه بدهیم انجمن حجتیه که امام خمینی در سال 58 آن را منحل کردند امروزه با روش دیگری همچون اسلام انقلابی و غیره ظهور و بروز کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می دهم در صورتی که به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شدم حماسه اقتصادی را آنچنان که مردم روستا تا مرکزیت کشور حس کنند تحقق ببخشم تا به سرعت آرامش اقتصادی و روانی بر جامعه و مردم آن حاکم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم،محمدباقر قالیباف عصر امروز با حضور در جمع هزاران نفر از مردم قم در ورزشگاه شهید حیدریان این شهر در سخنانی با بیان اینکه باید مردانه مقابل ظالمین و مستکبرین بایستیم، اظهار داشت: همگی اینجا جمع شده ایم تا حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب را تحقق ببخشیم.

وی با اشاره به رویدادهای تاریخی اتفاق افتاده در ماه خرداد گفت: انقلاب اسلامی و نظامی که برآمده از آن است نعمتی بزرگ و امانت بزرگ الهی است که امروز در دستان ما است و ما توفیق داریم که خداوند عمر ما در این مقطع زمانی قرار داده است.

وی گفت: به برکت روحانیت شیعه که در راس آن امام خمینی(ره) بود انقلاب بزرگی رقم خورد و شهدای بزرگی تقدیم این راه شدند و امروز از ظلمات به سمت نور حرکت می کنیم و تحت امر رهبر معظم انقلاب هستیم؛ رهبری که جامع الشرایط عادل، شجاع، مدیر و مدبر است و تمام صالحان تاریخ عاشقان چنین حکومتی بودند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که در این مقطع زمانی از ظلمات دور شده ایم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بدون هیچ پسوند و پیشوندی به وجود آمد و این نشان می دهد که مرد م ما برای نان و نام قیام نکرده اند بلکه برای دین و عزتشان قیام کرده اند.

قالیباف در ادامه سخنان خود با بیان این شهر قم مرکز انقلاب و ولایتمداری است، گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی با دو آسیب مواجه است که باید به آن توجه شود و یکی از این آسیب ها در حوزه اندیشه و نظری است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که امام خمینی بارها بر روی عنوان اسلام انقلابی تاکید کرده اند و گفتند اسلام منهای روحانیت یک اسلام انحرافی است و کسانی که اسلام منهای روحانیت را ترویج می کنند دچار انحراف هستند.

شهردار تهران گفت: تذکر اسلام منهای روحانیت را متحجرین احمق که امام گفت خطر جدی برای نظام و انقلاب اسلامی اند ترویج می کنند.

قالیباف اضافه کرد: نباید اجازه بدهیم انجمن حجتیه که امام خمینی در سال 58 آن را منحل کردند امروزه بالا و روش دیگری همچون اسلام انقلابی و غیره ظهور و بروز کنند.

وی با تاکید بر اینکه سنگر دفاع از نظام اسلامی به عهده حوزه های علمیه است، گفت: حوزه های علمیه مرزبان باورهای دینی و انقلابی ما هستند و شهر قم هم در دفاع از انقلاب، ولایت فقیه، آرمان ها و تداوم آن هیچ گاه متوقف نبوده است.

قالیباف با بیان این که باید حمایت بی چون و چرایی از مقام معظم رهبری داشته باشیم، گفت: با وجود علما و مراجع بزرگ از حفظ انقلاب خود مطمئنیم و آنها بیش از هزار سال مکتب اهل بیت را در سایه قال الصادق و قال الباقر به دست ما رساندند و از این به بعد هم آن را محافظت می کنند و ما از این بابت نگرانی نداریم.

قالیباف درباره خطر دومی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند گفت: خطر دیگری که برای انقلاب می تواند وجود داشته باشد و بهانه ای به دست همین متحجرین احمق که می خواهند دین را یک موضوع فردی و غیر سیاسی مطرح کنند و همچنین کسانی که تجدیدنظر طلبند و زندگی موفقیت آمیز ما ایرانیان را در سایه اسلام نمی دانند بدهد سوءمدیریت است.

وی افزود: این آسیب آنجا است که بنده و امثال بنده که هرچه داریم از انقلاب داریم در امر مدیریت جامعه سست باشیم؛ در مدیریت باید حاکمیت دینی را عینیت ببخشیم چرا که می دانیم مردم ما برای مادیات و اقتصاد قیام نکردند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سخنی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه بنده نگران فقر مردم جامعه خود نیستم بلکه نگران سوءمدیریت هستم، گفت: ما باید نسبت به حل مشکلات کارآمدی دین در عرصه جامعه فعالیت کنیم چراکه اگر کم کاری کنیم به انقلاب و اسلام ظلم کرده ایم.

وی افزود: اگر ما به دنبال اسلام و آرمان های امام و ولایتمداری هستیم راهی جز این نداریم تا به گونه ای کشور را اداره کنیم که همه مردم با هر تفکر و اندیشه ای در آن احساس آرامش کنند.

قالیباف تاکید کرد: اگر سوءمدیریت داشته باشیم بهانه ای به دست متحجرین و تجدیدنظرطلبان داده ایم و شاید به همین علت جوانان ایران اسلامی به سمت تفکرات غیراسلامی بروند.

قالیباف گفت: شهدا فرهنگ جهاد و شهادت را نشان داده اند و اگر سراسر تاریخ را نگاه کنیم می بینیم که هرگاه دشمنان به هر بهانه ای به کشور ما حمله کردند قطعه ای از خاک ما را جدا کردند، اما دیدیم که جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس در سایه حکومت جمهوری اسلامی و تفکر روحانیت حتی یک وجب از خاک ایران را نیز به دست دشمن ندادند

فالیباف تاکید کرد: امروز جنگ تمام شده ولی دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب همچنان باقی است؛ باید با خدمت صادقانه طعم شیرین فرهنگ جهادی را به مردمی که واقعاً دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی نشان دادند بچشانیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر امروز پا به میدان گذاشته ام می گویم که از نسل شهیدانی همچون زین الدین، دل آذر و... هستم و به این امر نیز افتخار می کنم؛ اگر چه کسانی هم قبلا این شعارها را دادند اما برخلاف آن عمل کردند، اما من قول می دهم به همت مردم طعم شیرین پیشرفت توام با عدالت را به مردم بچشانیم که هم امورات دنیوی شان تامین شود و هم در خصوص مسائل مذهبی دغدغه ای نداشته باشند.

قالیباف گفت: حماسه سیاسی با شما مردم تحقق می یابد و اگر بنده به انتخاب و اعتماد شما به عنوان خدمتگذار در دولت برگزیده شدم و انجام وظیفه کردم قول می دهم که حماسه اقتصادی را آنچنان رقم بزنم که همه مردم از روستاها تا مرکزیت کشور آن را احساس کنند.حماسه اقتصادی که خواست همه مردم و خواست نائب امام زمان است و بر ما تکلیف است که آن را محقق کنیم.

قالیباف در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه بنده قول می دهم به سرعت آرامش اقتصادی روانی در مردم ایجاد کنم به حضور اقشار مختلف مردم قم در هنگام سخنرانی خود اشاره کرد و گفت: بنده قابل نیستم که این جمعیت عظیم و خانواده هایشان در این جا گردهم آمده اند اما تنها قولی که می دهم این است که این محبت شما را با کار و تلاشم به گونه ای عملی کنم که شما از این که وقت خود را برای این کار گذاشته اید هرگز پشیمان نشوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز