خبرگزاری کار ایران

بادامچیان در نشسیت خبری:/۲/

به ولایتی رای می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۰

من معتقدم با احترام به همه کاندیداها و با توجه به تجربه ولایتی، وی بیش از سایر نامزدها نسبت به پست ریاست جمهوری تسلط دارد و چهره‌ای است که دنیا به اعتدال انقلابی وی را می‌شناسند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با هدایت امام و رهبری و با مدیریت شخص آیت الله هاشمی و تدبیر آقای ولایتی توطئه دشمن در مورد ایران اجرایی نشد و قطعنامه ۵۹۸ تبدیل به یک پیروزی برای ما شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی طی نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: از سال گذشته بررسی در خصوص این انتخابات را با توجه به پایان دو دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد در حزب موتلفه مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به انتظارات رهبری و مردم و شرایط منطقه و بین المللی به این نتیجه رسیدیم که با یک گفتمان مشخص در انتخابات حضور داشته باشیم. در همین راستا در حزب موتلفه برنامه‌ای تهیه کردیم.

وی با بیان اینکه ما در موتلفه معتقدیم از همه نیروهای جامعه که در مسیر صحیح هستند باید استفاده کرد گفت: با این بررسی به چهار نامزد در حزب موتلفه رسیدیم که با مشورت با جبهه خط امام و رهبری گزینه آل اسحاق را معرفی کردیم و بر اساس نظر جمعی او را در سطح کشور تبلیغ کردیم. خیلی هم خوب جا افتاد. بعد در استراتژی دیگری آقای آل اسحاق انصراف داد و پس از ثبت نام،بررسی‌ها راجع به هشت نفری که صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان احراز شد را آغاز کردیم.

بادامچیان افزود: در ‌‌نهایت این بررسی‌ها به گزینه آقای ولایتی رسیدیم که هفته قبل بنده و آقای حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی طی دیدار و مذاکره با ولایتی عنوان کردیم حزب موتلفه در صدد است که از شما حمایت کند و از وی پرسیدیم که تیم شما را چه کسانی تشکیل خواهند داد و گفتیم که ما صراحتا می‌خواهیم با شما بیعت کنیم آیا شما به نظر ۲+۱ متعهد هستید یا خیر،که ولایتی عنوان کرد با نظر روحانیت قرار است هر سه نفر ما تبلیغات انتخاباتی خود را داشته باشیم و تا آخر در عرصه انتخابات بمانیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه همچنین افزود: ما پس از این مذاکره با ولایتی به تفاهم رسیدیم و او را به عنوان نامزد خود معرفی کردیم. از هفته گذشته نیز حزب موتلفه ستادهای خود را به نفع ولایتی فعال کرده است. دلیل حمایت ما از ولایتی نیز کاملا روشن است چرا که او در میان هشت نفر سابقه وزارت در زمان امام و رهبری را دارد و در هر دو مسوولیت با موفقیت ایفای نقش کرده همچنین در صحنه بین الملل نیز از چهره‌های مشهور به شمار می‌رود.

بادامچیان ادامه داد: ولایتی وزیر امور خارجه موسوی بود و همچنین در مسیر امام و رهبری قرار داشت همچنین نباید فراموش کرد وی در زمان دفاع مقدس نیز ریاست وزارت امور خارجه را بر عهده داشت و در دوره بازسازی پس از جنگ نیز زحمات زیادی کشید به گونه‌ای که دشمن تلاش می‌کرد كاری که امروز در سوریه و لیبی انجام می‌دهد در ایران نیز پیاده کند اما باهدایت امام و رهبری و مدیریت شخص آیت الله هاشمی و تدبیر آقای ولایتی این امر در مورد ایران اجرایی نشد و قطعنامه ۵۹۸ تبدیل به یک پیروزی برای ما شد به گونه‌ای که گرچه امام در ابتدا فرمودند من جام زهر را نوشیدم اما پس از قبول این قطعنامه گفتند که نتیجه آن بسیار خوب شد.

وی با بیان اینکه در سلامت مالی و اخلاقی ولایتی هیچ کس تردیدی ندارد گفت: من معتقدم با احترام به همه کاندیدا‌ها و با توجه به تجربه ولایتی وی بیش از سایر نامزد‌ها نسبت به پست ریاست جمهوری تسلط دارد و چهره‌ای است که دنیا به اعتدال انقلابی و نه اعتدال لیبرالی که به درد نهضت اسلامی نمی‌خورد می‌شناسند من شخصا با توجه به اشنایی چهل ساله‌ای که با ولایتی دارم با رضایت قاطع به او رای خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز