خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:

مسیر و مسلک امام (ره) چراغ هدایت و حرکت نظام جمهوری اسلامی است

کد خبر : ۷۸۰۸۸

امام هنر گره زدن دل و عقل را با هم داشت. انقلاب اسلامی، انقلاب ارتباطات بود و تداوم آن هم ناشی از همان تداوم ارتباطات است. امروز که امام نیست اما این ارتباط درونی همچنان ادامه دارد و به نسل های بعدی هم منتقل شده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، ویژگی انقلاب امام خمینی(ره) را در ارتباطات ذکر کرد و گفت: امام استاد بی نظیری در ارتباطات بود، انقلاب امام(ره) نه حرکت مسلحانه بود، نه کودتا بود، بلکه با افکار عمومی رابطه معنوی برقرار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، غلامحسین الهام در جمع مدیران روابط عمومی های دستگاه های با گرامیداشت یاد وخاطره امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) راه زمین به آسمان و مادیت را به معنویت باز کرد و اسباب نجات انسان از تمام اسارت ها شد.

وی افزود: قریب به ربع قرن از این حادثه تلخ و البته طبیعی روزگار می گذرد اما امام همچنان در دل و یاد تمام انسانهای آزاده و آزاد اندیش و عدالتخواه هست و مسیر، مشی، راه و مسلک او چراغ هدایت و حرکت نظام جمهوری اسلامی و اسباب حرکت و انگیزش در جهان است.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: ویژگی انقلاب امام خمینی(ره) در ارتباطات ایشان بود. امام استاد بی نظیری در ارتباطات بود، با ارتباط انقلاب کرد. انقلاب امام(ره) نه حرکت مسلحانه بود، نه کودتا بود، بلکه با افکار عمومی رابطه معنوی، درونی و دلی برقرار کرد. دل و اندیشه به هم گره خورد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تصریح کرد: امام هنر گره زدن دل و عقل را با هم داشت. انقلاب اسلامی، انقلاب ارتباطات بود و تداوم آن هم ناشی از همان تداوم ارتباطات است. امروز که امام نیست اما این ارتباط درونی همچنان ادامه دارد و به نسل های بعدی هم منتقل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز