خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

گستره ماموریت ناوگروههای نداجا افزایش می‌یابد

کد خبر : ۷۸۰۹۲

انشاالله در سال 92 شاهد حضور گسترده‌تر و دورتر ناوگروه‌های این نیرو در سایر اقیانوس‌های دنیا خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین استقبال از ناو گروه بیست و پنجم این نیرو، گفت: انشاالله در سال 92 شاهد حضور گسترده‌تر و دورتر ناوگروه‌های این نیرو در سایر اقیانوس‌های دنیا خواهیم بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن خیر مقدم به کارکنان ناوگروه بیست وپنجم این نیرو گفت: ما برای اولین بار در سفرهای دریانوردی از ناوهای پشتیبانی رزمی استفاده کردیم و شاهد بودیم که در ناوگروه بیست و پنجم نیروی دریایی ناو جمهوری اسلامی ایران لارک این ماموریت را با موفقیت سپری کرد، البته این نشان دهنده این است که ما می توانیم با استفاده از ناوهای مشابه دیگر در آبهای آزاد و بین‌المللی حضور یابیم.

وی تصریح کرد: در راستای اجرایی کردن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا که می فرمایند «مظهر اقتدار ملت ایران در دریاها شما کارکنان نیروی دریایی هستید»، انشاالله در سال 92 شاهد حضور گسترده تر و دورتر ناوگروه های این نیرو در سایر اقیانوس‌های دنیا خواهیم بود و پرچم پرافتخار کشورمان را در هر جایی که نامش آبهای آزاد است به اهتزاز در می آوریم و نشان می دهیم که ملت ما ملتی بزرگ و نظام ما نظامی توانمند است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خطر دزدی دریایی امنیت اقتصادی و تجاری ما را در آبهای آزاد تهدید می کند، افزود: از مهمترین اقداماتی که ناوگروه های ما تا کنون انجام داده اند مبارزه با پدیده شوم تروریسم دریایی، حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به اهتزاز درآوردن پرچم سرفراز کشورمان در آبهای آزاد و بین المللی است و همین اقدامات مجموعه افتخاراتی را نصیب کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش ساخته است.

دریادار سیاری در ادامه خاطر نشان کرد: شما عزیزان موفق شدید در مدت 60 روز دریانوردی امنیت کامل منطقه را برقرار و کلیه اهداف از پیش تعیین شده را محقق کنید.

وی درپایان اظهار داشت:همه عزیزان بایستی آماده اجرای ماموریت های بعدی باشند چرا که آمادگی رزمی ما باید یک آمادگی لحظه ای باشد و البته ما هر لحظه با هر چه که در دست داریم آماده مقابله با هر نوع خطری که کشور و نظام ما را در آبهای آزاد تهدید می کند، هستیم.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) فضیلت یک روز مرزبانی در راه خدا را از کل دنیا باارزش تر می دانند و یقین بدانید آنروزی که پرده ها کنار بروند مجاهدان در راه خدا که همه ظرفیتشان را در این راه خرج کرده اند در زمره انبیا قرار خواهند گرفت.

وی خطاب به کارکنان نیروی دریایی ارتش افزود: کار شما بواسطه سختی هایی که جهاد در دریا دارد ارزشمند تر از کار همه عزیزان مرزبان دیگر است و به همین دلیل است که شما در چشم ملت هر روز از روز دیگر عزیزترید و دشمنان این ملت به خاطر حضور مقتدرانه شما در عرصه آبهای آزاد و بین المللی و حراست از ارزشهای اسلامی و الهی هر روز که می گذرد ذلیل ترند و در آینده ذلیل تر خواهند بود،چرا که حرکت کلی جهان به سمت حاکمیت الهی است.

محمدحسنی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز دور، دور اسلام است و جور مستکبران در حال افول و پایان است. آنها چه بخواهند و چه نخواهند پیام اسلام به گوش جهانیان خواهد رسید و یکی از راه ها و دلایل رسیدن این پیام حضور شکوهمند نیروی دریایی راهبردی ارتش در آبهای آزاد است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ملت ما به شما افتخار و برای شما دعا می کند. امام و رهبر ما و همه ملت وقتی این حضور ارزشمند شما در دریاها را می بینند با افتخار به وجود همه شما دعا می کنند. ما هم بایستی به حال کسانی که حضور مجاهدانه دریادلان ما در آبهای آزاد را تثبیت کرده اند دعا کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: دشمنان ما باید به خانه هایشان برگردند چرا که آنها حق دخالت در امور ما و در امور منطقه را ندارند. دنیا بداند ملت ایران ملتی زنده است، چون راهشان راه حسین(ع) است و راه نیروهای مسلح ما بویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه حسین (ع) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز