خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت سازمان جوانان حزب اسلامی کار از حسن روحانی

کد خبر : ۸۰۳۱۵

۲۴ خرداد ماه از آن روزهای سرنوشت ساز در تاریخ حماسه سیاسی امت اسلامی ایران است و هر رأی من و تو و ما یک پیمان با انقلاب و پاسداشت خون شهیدانی است که برگهای زرین افتخار را در کتاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران نگاشته اند.

سازمان جوانان حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از حسن روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام كرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ حیات ملت ها روزهای سرنوشت سازی وجود دارد که عزت، عظمت و افتخار را در آیینه وجود آن ملت به نمایش می گذارد. بدون شک این افتخار نصیب جوامعی می گردد که با بیداری و هشیاری هرچه تمام تر گره های تاروپود سرنوشت را با سر انگشتان تدبیر خود رقم زده و نامی جاویدان در تاریخ عصرها برای نسل ها به یادگار می گذارند.

لذا حرکت بشریت، هرچند خرامان، همواره به سوی آزادگی و کرامت بوده است،این ازادگی در سایه رهنمود های رهبر معظم انقلاب همواره امیدی برای رسیدن به کرامت میباشد.در همین راستا امسال را سال حماسه سیاسی حماسه اقتصدی نام گزاری کردند که قطعا و یقینا برای تحقق شعار حماسه اقتصادی نیاز به یک حماسه سیاسی داریم.

و اما ۲۴ خرداد ماه از آن روزهای سرنوشت ساز در تاریخ حماسه سیاسی امت اسلامی ایران است و هر رأی من و تو و ما یک پیمان با انقلاب و پاسداشت خون شهیدانی است که برگهای زرین افتخار را در کتاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران نگاشته اند.

سازمان جوانان حزب اسلامی کار در این شرایط حساس کشور در عرصه های داخلی و خارجی دوش به دوش ملت بزرگ ایران در سایه سار ولایت، با حمایت از سیاست های دولت تدبیر و امید، دکتر حسن روحانی را به عنوان کاندیدای رسمی خود اعلام مینماید و از حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری برای تحقق شعار حماسه سیاسی ایران اسلامی را دعوت به مشارک در این روز افتخار امیز میکند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز