خبرگزاری کار ایران

بیانیه اعلام حمایت حزب همبستگی از حسن روحانی

کد خبر : ۸۰۴۴۷

حزب همبستگی از ملت رشید ایران می خواهد با احساس مسئولیت و با شور و امید در انتخابات 24ام خرداد 1392 به پای صندوق های رأی حضور چشمگیر داشته باشند تا به یاری خداوند شاهد آینده ای مطمئن و بهتر برای میهن و ملت باشیم.

حزب همبستگی ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای از دکتر حسن روحانی حمایت خود را اعلام كرد.

به گزارش ایلنا،در این بیانیه آمده است:

باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم در سرنوشت انقلاب و میهن، اثری تعیین کننده داشته باشند. نقش ممتاز مردم در نظام و کشور و مدیریت آن مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است که به برکت آن ملت بر سرنوشت خود حاکم شده اند و دفاع از انتخابات پرشور، دفاع از اصلی ترین مبانی انقلاب ماست.

چند صباحی بود که دولتمردانی بر اریکه قدرت سیاسی سیطره یافته بودند که پس از حضور اینان، عایدی ملت، کاهش ارزش پول ملی و فقدان دانش دیپلماسی داخلی و خارجی بوده است.

حال، روزنه ای روشن به سوی آینده ای پدیدار گشته است که در آن شاهد اصلاح و بهبود روندها و رویه ها و سیاست های نادرست گذشته خواهیم بود.

حزب همبستگی ایران اسلامی در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به حکم احساس وظیفه دینی، انقلابی و ملی خود و در انجام عهدی که با امام(ره)، رهبری و امت داشته است و دارد همچون همیشه به یاری حضرت حق در عرصه، حضور فعال خواهد داشت و لازم می داند در این باب نظر خود را به استحضار برساند.

حضور در انتخابات قطعا باید به انگیزه پیروزی و برای دستیابی به نتیجه ای باشد که آن را به مصلحت کشور و مردم و آئین نظام می دانیم و تلاش برای پیروزی دارای موضوعیت است.

بر این باوریم که در این برهه حساس سیاستها، رویه ها و اقدام ها طی سالهای گذشته که فرصت ها و امکانات فراوان نیز در اختیار دولتمردان بوده است متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده و اصلاح امور و تغییر روندها به نفع آرمان های انقلاب و مصالح کشور و مردم، امری ضروری به نظر می رسد و آنچه از اولویت و فوریت برخوردار است عبارت است از انتخاب و طی طریقی که توفیق ما را در این تحول بیشتر کند.

در جریان انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوریِ، علیرغم همه گله ها و نقارها بابت ممانعت از ادامه حضور حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی، با تدبیر جناب آقای سید محمد خاتمی رهبر اصلاحات و اقدام حکیمانه و تدبیر توأم با ایثار دانشمند محبوب، برادر عزیزمان جناب آقای دکتر محمدرضا عارف، می رود که با حضور گسترده ملت شریف و حمایت از دکتر حسن روحانی، هم حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری شکل گیرد، و هم رهیافت دولت تدبیر و امید، پیروز این عرصه گردد.

بنابراین حزب همبستگی ایران اسلامی در جمع بندی نهائی خود، شخصیت ارزنده، انقلابی، ملی، دینی و سیاسی حضرت حجه الاسلام دکتر حسن روحانی را به عنوان نامزد ریاست جمهوری دوره یازدهم معرفی نموده و از ملت رشید ایران می خواهد که با درک موقعیت خطیر و نیازهای این مرحله حساس با احساس مسئولیت و با شور و امید در انتخابات 24ام خرداد 1392 به پای صندوق های رأی حضور چشمگیر داشته باشند تا به یاری خداوند شاهد آینده ای مطمئن و بهتر برای میهن و ملت باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز