خبرگزاری کار ایران

روحانی:

دولت قیم مردم و صاحب امکانات کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۹۱

هشت سال مدیران لایق را کنار گذاشتند و به بزرگان نظام توهین کردند و تهمت زدند ولی اگر دولت تدبیر و امید با رای شما تشکیل گردد ما به آنها تهمت نخواهیم زد.

شیراز ایلنا: حسن روحانی در همایش هوادارانش در شیراز گفت: دولت تدبیر و امید معتقد است که نباید مردم را به زور به بهشت هدایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز,  نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی که هوادارانش از ساعت ها قبل در ورزشگاه شهید دستغیب به انتظارش نشسته بودند شیراز را شهر قهرمانان و شهدا و مهد تمدن و فرهنگ کهن این سرزمین دانست.

وی افزود: در شهری که قطب گردشگری جهان است و روزی قطب الکترونیک منطقه بوده نباید جوانی بیکار باشد.

مبارزه با بیکاری هدف دولت تدبیر و امید

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اولین هدف دولت تدبیر و امید مبارزه با بیکاری و معضلات اقتصادی است، گفت: چه کسی باور می کند که در شهری که قطب پزشکی منطقه محسوب می شود بهیار و پرستارش بیکار باشد؟

روحانی افزود: رای به دولت تدبیر و امید در 24 خرداد نه به کسانی است که گرانی و بیکاری را به مردم ایران تحمیل کردند.

راه آهن تبلیغاتی

روحانی در ادامه افزود: هشت سال مدیران لایق را کنار گذاشتند و به بزرگان نظام توهین کردند و تهمت زدند ولی اگر دولت تدبیر و امید با رای شما تشکیل گردد ما به آنها تهمت نخواهیم زد.

وی ادامه داد:در این هشت سال به مردم ظلم شد.

روحانی امام زمان را مظلوم این هشت سال نامید و گفت: این چند سال به رهبر نظام نیز ظلم شد.

روحانی ادامه داد: راه آهن تبلیغاتی شیراز اصفهان را برای انتخابات افتتاح کردند تا ظلم بزرگی به مردم شیراز کنند.

کلید تدبیر و امید و 75 میلیون ایرانی

روحانی در ادامه با بیان این مطلب که کلید تدبیر و امید دولتش در دست 75 میلیون ایرانی افزود: من نمی خواهم سران کشورهای جهان اداره کشورشان را از من یاد بگیرند چرا که معتقدم کشور را باید با خرد جمعی و استفاده از تفکرات معتدل اداره کرد.

دولت قیم مردم نیست

روحانی در ادامه افزود: دولت قیم مردم و صاحب امکانات کشور نیست بلکه این امکانات امانتی در دست دولت است که باید در راستای توسعه همه جابنه کشور از آن استفاده کند.

روحانی با تشکر از آیت الله هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی و با قدردانی از اخلاق گرایی محمدرضا عارف و جبهه اصلاحات و اعتدال گرایان گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به شرایط زمان از تجارب دولت های سازندگی و اصلاحات به خوبی استفاده خواد کرد.

حاشیه های همایش

*آزادی سیاسی با تدبیر روحانی, درود بر خمینی سلام بر روحانی, حضرت زهرا را صدا می کنیم دوم خرداد به پا می کنیم, اصلاحات اصلاحات پیروز انتخابات, سلام بر شهیدان درود بر اصلاحات از جمله شعارهایی بود که حاضرین در این همایش به صورت خودجوش سر می دادند.

*سرودهای حماسی پخش شده در این همایش رنگ و بوی خاصی به این همایش داده بود.

*بیش از آنچه تصور می شد تالار شهید دستغیب شیراز از جمعیت پر شد به طوری که دو ساعت قبل از حضور روحانی در این همایش جمعیت به خیابان های اطراف ورزشگاه دستغیب سرازیر شده بودند.

*توسط مجری برنامه نامه تشکر حامیان روحانی از محمدرضا عارف قرائت شد که با شعار درود بر عارف سلام بر روحانی حاضرین تایید شد.

*ماکت هایی به شکل کلید و به رنگ بنفش که نشان ستادهای انتخاباتی روحانی توسط حاضرین در این همایش ساخته بود و در حالی که شعارهای حامیان روحاین درج شده بود میان جمعیت به چرخش درآمده بود.

*بارها و بارها شعار زنده باد مخالفان ما توسط حامیان روحانی در این همایش تکرار شد.

ممحمد جواد شلوتک کار

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز