خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت ستاد انتخاباتی عارف از روحانی در استان مرکزی

کد خبر : ۸۰۴۹۵

روسای ستاد انتخاباتی دكتر عارف و دكتر حسن روحانی طی نشست خبری ضمن اعلام ائتلاف این دو كاندیدا حمایت رسمی خود را از دكتر روحانی اعلام نمودند.

اراک - ایلنا: روسای ستاد انتخاباتی دكتر عارف و دكتر حسن روحانی طی نشست خبری ضمن اعلام ائتلاف این دو كاندیدا حمایت رسمی خود را از دكتر روحانی اعلام نمودند.

در این نشست رییس ستاد انتخاباتی دكتر عارف در استان مركزی ضمن تقدیر و تشكر از دكتر عارف كه درانتخابات روح تازه ای به كالبد اصلاح طلبی و جنبش تحول خواهی در این فضای یاس و نامیدی دمید، گفت: بذرهای امید در سراسر كشور اسلامی به دنبال تحول خواهی و گفتمان اصلاح طلبانه است و مهمتراز آن تصمیم شجاعانه دكتر عارف در اعلام انصراف و قبول گفتمان ائتلاف نشان از شخصیت بزرگ وی دارد.

وی افزود: این اقدام در تاریخ صدساله ایران اسلامی ماندگار خواهد شد؛ چرا كه وی منافع جمع را بر منافع شخصی ترجیح داد.

داود باقری اظهار داشت: خارج ازنتیجه ی انتخابات، عارف پیروز انتخابات است.

وی در ادامه تصریح كرد: ستادهای دكتر عارف در استان مركزی به طور قاطع ضمن تقدیر از این تصمیم جمعی و عقلانی، كلیه امكانات خود را در اختیار ستادهای ا نتخاباتی دكتر حسن روحانی قرار خواهد داد.

باقری در ادامه گفت: همه به دنبال ایجاد شور و حماسه ی سیاسی در 24 خردادماه هستیم و معتقدیم اگر یك همت جمعی در كشور شكل بگیرد روحانی می تواند در مرحله ی اول پیروز انتخابات باشد.

حجت الاسلام هاشمی رئیس ستاد انتخاباتی دكتر روحانی در استان مركزی نیز در این نشست گفت: لازمه پیروزی در انتخابات 24 خردادماه وحدت و همدلی است.

حجت السلام هاشمی افزود: امروز پیش از هر چیز كشور نیاز به همراهی و وحدت كلمه دارد و مردم از هر چه كه موجب آسیب وحدت می شود باید پرهیز كنند.

وی اظهار داشت: مردم باید بدانند دمیدن بر مشكلات و اختلافات نتیجه ای ندارد و باید برای همیشه حذف را كنار گذاشته و وحدت را سرلوحه خود قرار دهند.

هاشمی ضمن انتقاد از شرایط كشور اظهار داشت: اهداف كشور از ریل اصلی خود خارج شده است و شرایط به گونه ای است كه امروز اصولگرایان خود نیز منتقد جدی این روند در كشور هستند.

وی گفت: امیدواریم دولتی سر كار بیاید كه تدبیر سرلوحه كارهایش باشد.

وی افزود: تجربیات، سوابق و شخصیت روحانی به گونه ای است كه از وی شخصیتی باوقار، متین و معتدل ساخته است.

هاشمی در پایان اظهار داشت: امیدواریم دولت آینده كه همان دولت تدبیر و ا مید است، به جای مچ گیری به وظایف خود عمل نماید؛ آنچه در این چند ساله دیدیم حذف نیروهای دلسوز بود و نه چیز دیگر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز