خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت انجمن اسلامی پزشکان ایران از ولایتی

کد خبر : ۸۰۵۶۴

انجمن اسلامی پزشکان ایران با انتشار بیانیه‌ای در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حمایت اعضای این انجمن از علی‌اکبر ولایتی را اعلام کرد.

انجمن اسلامی پزشکان ایران با انتشار بیانیه‌ای در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حمایت اعضای این انجمن از علی‌اکبر ولایتی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است:

«با سلام و درود به ملت شریف ایران اسلامی، اندیشمندان، پزشکان واعضاء دلسوز و محترم جامعه پزشکی همانگونه که مستحضرید، مسئله سلامت همگانی از خواسته‌های اصولی ملت و برنامه‌های جدید نظام جمهوری اسلامی بوده و در طی سی و چند سال گذشته تلاش‌ها و گام‌های جدی برای ارتقاء سطح سلامت جامعه در نظام سلامت کشور برداشته شده است.

رسیدن نظام سلامت کشور به سطحی که انواع خدمات پیشرفته پزشکی و دندانپزشکی و پیراپزشکی در داخل کشور ارائه شود و انواع عملهای پیچیده جراحی و درمانهای تهاجمی، نیمه تهاجمی و غیرتهاجمی و انواع خدمات تصویربرداری تشخیصی و درمانی با کیفیتی مناسب و قابل قبول در کشورمان ارائه گردد و به شکلی که هم اکنون کشورمان یکی از قطب‌های گردشگری پزشکی و ارائه خدمات درمانی به کشورهای همسایه و حتی مراجعین سایر کشورها شده است و نیز پیشرفت‌های شگرف در تولید دارو و تجهیزات پزشکی از دستاوردهای قابل توجه نظام جمهوری اسلامی و نخبگان و دلسوزان جامعه پزشکی است.

متاسفانه معضل تامین هزینه‌های سلامت و درمان همچنان به قوت خود باقی است و بیماران و پزشکان به جای آنکه در زمان طلایی درمان بیماری تنها دغدغه جان و سلامتی را داشته باشند، باید درگیر مسائل مالی و پولی درمان شوند و نقش و وظیفه بیمه‌ها در این میان همچنن کمرنگ و کم اثر باقی مانده است.

در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سلامت رایگان یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های اصلی مردم بوده و ارائه برنامه‌هایی از سوی کاندیداهای محترم ریاست جمهوری پاسخ به این دغدغه مهم و اساسی است.

علی‌الخصوص برنامه سلامت رایگان آقای دکتر ولایتی به عنوان چهره شاخص جامعه پزشکی و پزشکی درد آشنا که بیش از سی سال از نزدیک درگیر دردها و رنج‌ها و مشکلات نظام سلامت و بیماران نیازمند کشور بوده‌اند و سوابق مدیریتی ایشان در نظام سلامت کشور، همواره دستاوردهای ملموس و تاثیرگذاری را در پیشرفت سطح علمی و نیز کلینیکی خدمات پزشکی کشور بهمراه داشته است، بیش از سایر برنامه‌ها موثر، جامعه نگرانه، کارآمد و مثمر ثمر خواهد بود.

در همین راستا انجمن اسلامی پزشکان ایران،‌ همراه با جمعی از پزشکان و اساتید جامعه پزشکی علاقمند به اجرای این طرح به عنوان گام اصلی در ارتقاء نظام سلامت کشور، اقدام به پیشنهاد طرح ارائه خدمات ویزیت رایگان در مراکز درمانی داوطلب، به عنوان پاسخ مثبت جامعه پزشکی به طرح سلامت آقای دکتر ولایتی، کاندیدای اصلح جامعه پزشکی نموده است.

در همین راستا ضمن دعوت از عموم پزشکان و دانپزشکان واعضا محترم جامعه پزشکی برای همراهی با این طرح، بار دیگر لازم می‌دانیم تاکید نمائیم، براساس تحلیل های ارائه شده در اولین بیانیه انتخاباتی انجمن آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی را کاندیدای اصلح این دوره انتخابات دانسته، در کنار اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص اکثریت اعضا جامعه پزشکی کشور به حمایت خود از ایشان ادامه می‌دهیم.

لازم بذکر است استقبال گسترده پزشکان و اعضا جامعه پزشکی کشور از این طرح گویا امید فراوان دست‌اندرکاران نظام سلامت به موفقیت برنامه های ایشان بوده و امید است با انتخاب ایشان بعنوان رییس جمهور منتخب ملت، تحولات و پیشرفت‌های گسترده‌ای را در عرصه‌های مختلف و علی‌الخصوص در ارائه خدمات سلامت مناسب به همه اقشار جامعه و ارتقاء سطح بهداشت و درمان کشور، شاهد باشیم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز