خبرگزاری کار ایران

دعوت شورای هماهنگی از هواداران اصلاحات برای رای دادن به کاندیداهای ائتلاف اصلاح‌طلبان

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۳

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با صدور بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد تا به لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان رای دهند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از ردصلاحیت کاندیداهای این جبهه، از مردم دعوت کرد تا به لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان رای دهند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از مظاهر برجسته حضور مردم در صحنه مدیریت جامعه و از مصادیق بهره مندی آحاد آنان از حق تعیین سرنوشت است. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن ارج نهادن به تلاش پیشگامان ترویج نقش شوراها به ویژه مرحوم آیت الله طالقانی و خبرگان ملت که در جایگاه مهم این نهاد در قانون اساسی تصریح کردند، مراتب اعتراض و انتقاد خود را نسبت به رد صلاحیت نامزدهای این جبهه در سراسر کشور اعلام داشته و این اقدام را ناعادلانه و غیر قابل توجیه می داند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به رغم تمام موانع و مشکلاتی که پیش روی نامزدهای این جبهه ایجاد شد با وفاداری و پایبندی به روندهای قانونی، حضور در عرصه انتخابات شوراها را امری ضروری می داند و از همه هواداران جریان اصلاحات می خواهد با شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و رای به نامزدهای واجد شرایط که از سوی این شورا در تهران و سایر شهرستان ها تحت عنوان ائتلاف اصلاح طلبان “یاران خاتمی و هاشمی، حامیان روحانی ” معرفی شده اند گامی مهم در راه اصلاح تدریجی امور به ویژه در مدیریت شهری بردارند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عبارتنداز:

احمد مسجدجامعی، افشین حبیب‌زاده، محسن سرخو، احمد حکیمی‌پور، غلامرضا انصاری، الهه راستگو، ولی الله شجاع پوریان، اسماعیل دوستی، مهدی حجت، مهدی تندگویان، عباس میرزا ابوطالبی، حسن خلیل آبادی، عبدالحسین مختاباد، عادل عبدی، محمد سالاری، مسعود سلطانی فر، محمد میرزایی، فائزه دولتی، زهرا صدر اعظم نوری، افشین اعلاء، فاطمه دانشور، محمد حقانی، احمد دنیا مالی، میرافضل موسوی، ابوالحسن ریاضی، محمد سعیدی‌نژاد، علی صابری، سیدمهدی نادمی، بهروز شجاعی، علی نوذرپور، سیاوش شهریور.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز