خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

حمایت جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) از قالیباف

کد خبر : ۸۰۶۴۸

جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در بیانیه‌ای اعلام کردند محمدباقر قالیباف را به لحاظ انطباق نظری و عملی با معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی اصلح می‌دانند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن احترام به کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات، اعلام کردند که محمدباقر قالیباف را به لحاظ انطباق نظری و عملی با معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی اصلح دانسته و از وی حمایت می‌کنند.

به گزارش ایلنا،متن کامل بیانیه دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و اسامی دانشجویانی که تاکنون آن را امضا کرده‌اند، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤَدُّواْ الْأَمَانَاتِ إِلىَ أَهْلِهَا(النساء/ 58)

مردم بزرگ و بزرگوار ایران؛

کمتر از دو روز دیگر تا 24 خرداد باقی است؛ روز بزرگی که ملت ایران باید با انتخاب یازدهمین رئیس جمهور خود، حماسه‌ای ماندگار بیافرینند. ما امضاکنندگان این بیانیه که از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) بوده و دل در گرو حاکمیت اسلام و سربلندی این سرزمین مقدس داریم، برخود لازم می‌دانیم که اعلام نماییم:

1- مشارکت در انتخابات به عنوان یک حق و تکلیف الهی نخستین وظیفه‌ای است که نباید ساده انگاشت. از یکایک شما مردم رشید و شریف ایران دعوت می‌کنیم تا با شرکت گسترده‌ خود در این حماسه بزرگ سیاسی، باردیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل چشم جهانیان به نمایش بگذارید.

2- انتخاب اصلح وظیفه‌ دیگری است که به گفته‌ امام راحل(ره)، مسامحه در آن جایز نیست. رهبر معظم انقلاب اسلامی -حضرت آیت الله خامنه‌ای- نیز معیارها و شاخص‌های تعیین اصلح را بارها تبیین فرموده و بر آن تأکید کرده‌اند.

3- ما ضمن احترام به همه نامزدهای محترم، با توجه مستمر و دقیق به رفتارها و شعارهای دوره تبلیغات انتخاباتی و رصد دقیق مواضع همه‌ آنها، و پس از بررسی‌ها و مشورت‌های فراوان، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را به دلایل متعددی از قبیل سابقه درخشان جهادی، گفتمان دینی و انقلابی و نیز برتری انکارناپذیر در کارآمدی و ولایت‌مداری، به عنوان نامزد اصلح شناخته و معرفی می‌نماییم. امید داریم با انتخاب این فرزند شجاع اسلام و ایران، گامی بلند برای تحقق آرمان، پیشرفت و عدالت برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز