خبرگزاری کار ایران

استاندار اسبق یزد در گفتگو با ایلنا:

روحانی در اکثر استان‌ها رتبه اول یا دوم را داراست

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۸۶

انصراف آقای عارف از انتخابات و پیوستن هواداران ایشان به آقای روحانی، موجب شده تا آقای روحانی در اکثر استان‌ها رتبه اول یا دوم را کسب کند.

ایلنا-یزد: استاندار اسبق یزد گفت: روحانی یک شخصیت جامع‌الاطراف و با دید باز سیاسی است.

به گزارش ایلنا از یزد، سید حمید کلانتری در گفتگو با ایلنا درخصوص شخصیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی گفت: دکتر روحانی یک شخصیت جامع‌الاطراف و از مبارزین سیاسی قبل از انقلاب به حساب می‌آید.

وی افزود: ایشان یکی از واعظان مشهور پیش از انقلاب بشمار می‌رود که سخنرانی ایشان در مسجد ارگ و «امام» نامیدن رهبر کبیر انقلاب در اذهان باقی است. همچنانکه ایشان در همان ایام در سایر استان‌ها از جمله استان یزد نطق‌های انقلابی ایراد کرده است.

کلانتری گفت: آقای روحانی در زمان جنگ در مقام معاونت آقای هاشمی نقش فعال داشت و ستاد پدافند را مدیریت می‌کرد و در چهار دوره مجلس به عنوان نماینده مردم تهران و نایب رئیس مجلس خدمت کرده است.

استاندار اسبق یزد تجربه مهم دیگر حسن روحانی را دبیری شورای عالی امنیت ملی در دوران اصلاحات اعلام کرد و گفت: دیدار و رایزنی با روسای جمهور و مسئولان ارشد کشورهای اروپایی از تجربیات موفق ایشان در هدایت پرونده‌ی هسته ای کشور است.

وی مجموع این تجربیات را موجب ایجاد شخصیتی جامع‌الاطراف، دارای برنامه مشخص برای بکار گیری نخبگان، با نظریات مشخص در مسائل فرهنگی و اجتماعی و نگاه باز به اداره جامعه در روحانی دانست.

سید حمید کلانتری افزود: این شخصیت به نقطه وفاق جریان اصلاحات و اعتدال گرا برای دستیابی به منافع ملی مبدل شده است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیشرو، تاکید کرد: اگرچه ایجاد شرایط آرمانی و حداکثری مطلوب است ولی باید در این برهه زمانی واقع بین بود.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر جایگاه روحانی در نظرسنجی‌ها هم گفت: انصراف آقای عارف از انتخابات و پیوستن هواداران ایشان به آقای روحانی، موجب شده تا آقای روحانی در اکثر استان‌ها رتبه اول یا دوم را کسب کند.

کلانتری افزود: البته موج حمایت از آقای روحانی در سطح جامعه در حال گسترش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز