خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در جمع مردم خرم آباد:

دستان بزرگ عشایریم برای خدمت به مردم ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۱

کسی که بیست سال روی اقتصاد ایران مطالعه داشته است اگر نتواند این معضلات را حل کند باید مدرکش را به آب بسپارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با توانایی خود برای حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: کسی که بیست سال روی اقتصاد ایران مطالعه داشته است اگر نتواند این معضلات را حل کند باید مدرکش را به آب بسپارد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا  از خرم‌آباد، محسن رضایی در اجتماع پرشور مردم خرم‌آباد در کنار قلعه فلک‌الافلاک گفت: ‌برای 5 میلیون خانوار ایرانی در خانه شغل ایجاد می‌کنم.

وی افزود: با این کسب و کار خانگی همه اقشار مختلف می‌بینند که زنان شیردل ما چگونه تولید می‌کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سهام عدالت یکی دیگر از برنامه‌های دولت من است که این سهام را آزاد می‌کنم تا مردم بتوانند آن را خرید و فروش کنند.

رضایی تصریح کرد: کارگران، کشاورزان و معلمانی که تاکنون سهام نگرفته‌اند به این افراد سهام عدالت داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سهام عدالت حق شما است، اما متأسفانه امروز بلوکه شده که باید آزاد شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر 45 میلیون نفر سهام عدالت دارند که دولت هفت سال بدهی‌های خود را از این طریق برمی‌دارد و این کار درستی نیست.

رضایی گفت: در برنامه من 5 میلیون نفر دیگر به این افراد اضافه می‌کنم.

وی یادآور شد: ما لرها سه امتحان را پس داده‌ایم؛ یکی در دفاع از انقلاب اسلامی، دوم دفاع از امنیت کشور و سوم دفاع مقدس بوده که زبانزد عام و خاص است.

رضایی گفت: ما همیشه مهاجر بوده‌ایم و هرجا خطر بوده، آنجا حاضر شده‌ایم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: افتخار می‌کنم که فرزند عشایر هستم و کسی نباید از دستان بزرگ من بترسد.

وی گفت: امروز با مطالعه کافی و با برنامه‌های اقتصادی به میدان آمده‌ام.

رضایی تصریح کرد: ما برای پیروزی آمده‌ایم و با برنامه، اما با شعار نیامده‌ام.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: باید خودتان را برای فتح‌المبین‌های بزرگ امسال و سال‌های آینده آماده کنید.

وی ابراز داشت: هرجا خطر باشد ما عشایر آنجا هستیم و امروز خطر در اقتصاد است.

رضایی اذعان داشت: آیا نمی‌بینید اکثر جوانان لرستان بیکار هستند؛ آیا نمی‌بینید که ما این همه جوان فرهیخته در این استان داریم، اما متأسفانه آمار بیکاری در لرستان رتبه نخست را دارد.

وی در ادامه گفت: این بیکاری عزت جوانان ما را می‌شکند و جوانان ما احساس شرمندگی می‌کنند که این برای ما جای بسی تأسف است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جمهوری اسلامی یک نفر فقیر نباید پیدا شود و می‌شود جمهوری اسلامی را طوری اداره کرد که یک نفر فقیر در آن نباشد.

رضایی افزود: ما لرها ضرب‌المثلی داریم که می‌گوییم، مرد و حرفش و من هم اینجا اعلام می‌کنم که پای تمام حرف‌هام هستم.

وی گفت: برای 405 شهرستان کشور برنامه دارم و برای تمام شهرستان‌های استان لرستان نیز برنامه تهیه شده است.
کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه با شعار نیامده ام افزود: ما برای پیروزی بزرگ آمده ایم با شعار نیامده ام بلکه با برنامه آمده ام. عقبه تجربه و کار کارشناسی شده ما را به این نتیجه رسانده است که با جوانان فرهیخته کشور فتح المبین های دیگری را در عرصه علم و فناوری و کشاورزی انجام دهیم.

وی خرم آباد را مرکز تمدن های بزرگ خواند و گفت: خرم آباد مرکز تمدن های بزرگ است ولی جوانانش بیکارند و این بیکاری عزت جوانان را می شکند که این برای ما شرمندگی دارد.

رضایی در ادامه به تشریح برنامه های خود پرداخت و گفت: یارانه سبز یکی از اقدامات دولت من در آینده است با تعلق گرفتن یارانه سبز به بخش دامداری و کشاورزی و کسانی که بخواهند صنعت کشاورزی را در خرم آباد احیا کنند یارانه سبز می دهیم.

وی اذعان داشت: سهمیه گازی که در مناطق محروم مصرف می شود باید 30 درصد کاهش قیمت ارائه شود.

رضایی خاطرنشان  کرد: با محاسبات دقیقی که صورت گرفته است راه حل عبور از بن بست هدفمندی یارانه ها پیدا شده است و یارانه نقدی از 45 هزار تومان به 110 هزار تومان بدون افزایش گرانی با تقویت صنعت و کشاورزی، افزایش پیدا خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با توانایی خود برای حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: کسی که بیست سال روی اقتصاد ایران مطالعه داشته است اگر نتواند این معضلات را حل کند باید مدرکش را به آب بسپارد.

وی در خصوص وام ازدواج جوانان نیز گفت: متاسفانه بعلت مشکلات اقتصادی سن ازدواج بالا رفته است و من قصد دارم که وام ازدواج را به 23 میلیون تومان افزایش دهم و با تزریق مالی به کارخانه های لوازم خانگی این میزان را به صورت کالا در اختیار زوج های جوان بگذارم.           

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز