خبرگزاری کار ایران

عضو شورای هماهنگی اصلاحات:

روحانی شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۷۰

مردم خواهان توسعه کشور در سایه اعتدال و آرامش هستند.سوابق حسن روحانی نشان داده است که وی توانایی لازم برای دستیابی همزمان به توسعه و پیشرفت در سایه اعتدال و آرامش را دارد.

عضو شورای هماهنگی اصلاحات گفت: حسن روحانی شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دارد.

افشین حبیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن حمایت از حسن روحانی عنوان کرد: به نظر می‌رسد آقای روحانی با توجه به روند صعودی که در نظرسنجی‌های در حال انتشار در پیش گرفته است شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات داشته باشد.

وی با تاکید براینکه اعتقاد ما این است که امروز کشور بیش از هر چیز به اعتدال و آرامش نیاز دارد گفت: در میان مردم نیز این احساس به عنوان یک نیاز اصلی شناخته می‌شود و مردم خواهان توسعه کشور در سایه اعتدال و آرامش هستند سوابق حسن روحانی نشان داده است که وی توانایی لازم برای دستیابی همزمان به توسعه و پیشرفت در سایه اعتدال و آرامش را دارد.

حبیب‌زاده یکی از مشکلات اصلی کشور را مربوط به حوزه سیاست خارجی دانست و عنوان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به توانمندی که در سوابق روحانی مشاهده می‌شود وی بتواند زمینه ساز رفع این مشکلات باشد از طرفی دیگر مشکلات قابل توجه اقتصادی در کشور وجود دارد كه نیازمند ثبات اقتصادی و افزایش ارزش پول ملی است که توجه به این حوزه‌ها نیز در دستور کار روحانی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز