خبرگزاری کار ایران

تاکید جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران بر لزوم مشارکت مردمی در انتخابات

کد خبر : ۸۰۸۷۷

زمینه‌ساز حل همه مشکلات اتحاد و یکپارچگی مردم در حمایت نظام است که با حضور مردم در پای صندوق‌های رای حاصل می‌گردد.

جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: زمینه‌ساز حل همه مشکلات اتحاد و یکپارچگی مردم در حمایت نظام است که با حضور مردم در پای صندوق‌های رای حاصل می‌گردد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بار دیگر به مقطع حساس از تاریخ سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم؛ انتخاباتی که ان‌شاءالله با شرکت گسترده مردم حماسه سیاسی دیگری را در این مقطع حساس از کشورمان به وجود خواهد آورد. بدون شک همه انتخابات اکشور از حساسیت بالایی چه در سطح داخلی و چه در سطح بین‌المللی برخوردار است ولی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری دارای اهمیت بیشتری است زیرا در داخل کشور جامعه با مشکلات عدیده‌ای به خصوص از نظر اقتصادی روبروست که حل آن رییس جمهوری توانمند با بکارگیری همه ظرفیت‌های انسانی و مادی و معنوی کشور را می‌طلبد و در صحنه بین‌المللی به رییس جمهوری نیازمند است که با اتخاذ سیاست خردمندانه موجب کاهش تنش‌های سیاسی گردد. زمینه‌ساز حل همه مشکلات اتحاد و یکپارچگی مردم در حمایت نظام است که با حضور مردم در پای صندوق‌های رای حاصل می‌گردد.

جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران با توجه به شرایط فوق‌الذکر و با احترام به همه نامزد‌ها ضمن دعوت همه اقشار جامعه بخصوص اساتید گرانقدر و دانشجویان و نخبگان و پژوهشگران به شرکت در انتخابات امیدور است که اولا ارگان‌های چه کشوری و چه لشگری که منتسب به رهبری نظام و همه ملت ایران هستند همان خط مشی مقام معظم رهبری را در پیش گرفته و از حمایت از کاندیدا‌ی خاص چه به صورت علنی و غیرعلنی پرهیز نمایند. ثانیان مجریان برگزاری انتخابات در حفظ و صیانت از آرای مردم همان گونه که شخص مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته‌اند باید دقت و توجه شایانی را از خود نشان دهند و امانت داران خوبی برای نظام مقدس اسلامی باشند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز