خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت ستاد مهرورزی از ولایتی

کد خبر : ۸۰۸۸۲

جنبش عدالت و مهرورزی تا به امروز منتظر رای قاطع جامعتین و مدرسین حوزه علیمه بود، که خداوند متعال را شاکریم این بار نیز علما به فردی اصلح رسیدند.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی ضمن حمایت از ولایتی گفت: جنبش عدالت و مهرورزی تا به امروز منتظر رای قاطع جامعتین و مدرسین حوزه علیمه بود، که خداوند متعال را شاکریم این بار نیز علما به فردی اصلح رسیدند.

به گزارش ایلنا، حسین سعیدی دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با تشکر و قدردانی از حرکت حدادعادل افزود: سایر نامزدهای اصولگرا نیز با الهام از حرکت ایشان و به منظور تقویت اصولگرایی، به این اخلاق حسنه اقتدا نمایند.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: دکتر ولایتی تاکنون هیچ گزاره شعاری نداده است و تمامی سخنان ایشان امکان عملیاتی شدنش بیشتر از سایرین است.

سعیدی گفت: جنبش عدالت و مهرورزی، همچون آقای حدادعادل “که امروز نشان داد اصولگرایی واقعی است “،پیروزی اصولگرایان را در انتخابات ریاست جمهوری هدف اصلی خود می داند و معتقد است با استمرار اصول­گرایان حقیقی می‌توان آرامش و امنیت و عقلانیت را که لازمه ایجاد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، بر کشور حاکم کرد و بر این اساس خود را موظف می داند از هر اقدامی که با واسطه یا بی واسطه به شکست اصولگرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کند، بدیهی است سایر نامزدها نیز که اصولگرایی را مشی خود قرار داده اند و از آن دم می زنند،می بایستی از این الگو تبعیت کنند.

در پایان نیز به خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز،خیرین و آحاد ملت کشور که هسته اصلی جنبش عدالت و مهرورزی هستند، پیشنهاد می کنیم که به یار همیشگی مقام معظم رهبری رای دهند، تا از این طریق به آرزوی دیرین بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران،امام خمینی (ره)که نخست وزیری دکتر ولایتی بود، جامه عمل بپوشانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز