خبرگزاری کار ایران

روحانی در جمع ده ها هزار نفر از مردم مشهد:

اگر تندروان در زمان حضور حضرت ثامن الائمه بودند او را سازش کار لقب می‌دادند

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۶

بدانید شایعاتی که در کوچه و خیابان وجود دارد مبنی براینکه رئیس جمهور از قبل تعیین شده دروغ است. رئیس جمهور را شما تعیین خواهید کرد.

روحانی در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهید بهشتی گفت: من فکر می‌کنم اگر تندروان در زمان حضور حضرت ثامن الائمه بودند او را سازش کار لقب می‌دادند. امام هشتم با تدبیرش از دشمنان هم برای تبلیغ راه آزادی و خط اهل بیت استفاده کرد. از امام هشتم یاد بگیریم و بیاموزیم چگونه همه فرصت‌ها را تبدیل به تهدید کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود بعد از ترک استان خراسان شمالی وارد تبریز شده و در ورزشگاه شهید بهشتی سخنرانی کرد.

حسن روحانی در جمع هواداران خود که برخی ازآن‌ها خارج از سالن به انتظار او نشسته بودند، گفت: سلام بر برادر عزیزم آقای عارف که اخلاقی عمل کرد. سلام بر همه آزادمردان.

وی ادامه داد: اینجا خراسان است من روز ثبت نام از یک شاعر خراسانی سخن گفتم که سروده بود هوا بس ناجوانمردانه سرد است می‌دانستم که با خورشید خراسانی‌ها گرم خواهم شد می‌دانستم با حضور حماسه سازان شما، ایران در مسیر آزادی و توسعه قرار خواهد گرفت.

روحانی با استقبال از جمعیتی که به دیدار او آمده بودند، گفت: این جمعیتی که در استادیوم اجتماع کرده چند برابرش نیز در خیابان وجود دارد ملت ایران عجب قدرتی دارد و ریاست جمهوری آنجا است که مردم هستند با حضور شما فضای کشور گرم خواهد شد.

روحانی با تاکید براینکه که رئیس جمهور آینده به دست شما تعیین می‌شود، خاطرنشان ساخت: دولت تدبیر و امید که دولت شما است آزادی و سربلندی را به کشور باز خواهد گرداند اینجا به تعبیر امام راحل پایتخت ایران و عاشقان ولایت است. اینجا شهر شهید هاشمی‌نژاد است. شهر رهبری و مراجع عظام ایرانی است.

روحانی با تاکید براینکه با اعتدال می‌توان قانون اساسی را اجرایی کرد گفت: شاید این آخرین فرصت سخنرانی من قبل ازپایان تبلیغات انتخاباتی مجاز باشد.

روحانی با تاکید براینکه صدا و سیما عجب اخلاقی نشان داد عنوان کرد: از جمعیت چند هزار نفری دیروز تصویر مرا به چند خواهر که در کنار سالن نشسته بودند تقلیل داده و نشان دادند.صدا و سیما بفهم این‌ها خواهران و عزیزان ما هستند. عفت و اخلاق و ادب را از شما بیشتر می‌دانند. مقصود من زحمتکشان و کارمندان عزیز نیست.چند نفر خودسر در صدا و سیما هستند که با افکار عمومی ملت بازی می‌کنند. باید توجه داشته باشید حسن روحانی رئیس جمهوری باشد یا نباشد دولت به شما اجازه نخواهد داد به این بداخلاقی‌ها ادامه دهید. ما بحث کشور داری می‌کنیم نه شهربانی و شهرداری. صاحبان کشور در دولت تدبیر و امید مردم خواهند بود.

این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اظهارات برخی از افراد مبنی براینکه برخی می‌گویند اصلاح طلبان اگر حاکم شوند راه تسلیم را پیش می‌گیرند، عنوان کرد: من فکر می‌کنم اگر این تندروان در زمان حضور حضرت ثامن الائمه بودند او را سازش کار لقب می‌دادند. نصرمن الله و فتح و القریب. امام هشتم با تدبیرش از دشمنان برای تبلیغ راه آزادی و خط اهل بیت به عنوان فرصت استفاده کرد.

روحانی با تاکید بر اینکه از امام هشتم یاد بگیرید، خاطرنشان ساخت: چرا همه فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کردید؟ به مسئولان اجرایی و نظارت می‌گویم مردم حماسه سیاسی خود را آفریدند. وظیفه شما است که از امانت مردم به خوبی پاسداری کنیم من از همه عزیزان نیروی انتظامی و همه حضار خواهش می‌کنم پیام مردم را با گوش جان بشنوند بدانید شایعاتی که در کوچه و خیابان وجود دارد مبنی براینکه رئیس جمهور از قبل تعیین شده دروغ است. رئیس جمهور را شما تعیین خواهید کرد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه مردم خود راه سعادت و بهشت را می‌شناسند، گفت: مردم قیم نمی‌خواهند ما می‌توانیم با اتحاد، انسجام، میانه روی و از بین بردن شکاف‌های غلط، اجماع نظر نخبگان کشور را به مرز توسعه برسانیم. به شما قول می‌دهم که دوران افراط و خودسری پایان یافته است.

وی در پایان افزود: پرچم ایران و اسلام و قانون اساسی ایران را به بر‌ترین نقطه و قله سربلندی خواهیم رساند دانشگاه‌ها به محیط امن و آزاد علمی تبدیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز