خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور حماسی مردم در انتخابات

کد خبر : ۸۲۲۱۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حماسه عظیم سیاسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد تقدیر و تشکر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حماسه عظیم سیاسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

«حضور حماسه‌آفرین و غرور انگیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد بار دیگر مهر تأیید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی زد و ثابت کرد، مردم فهیم ایران بیش از گذشته دل در گرو انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(رحمت‌الله علیه) داشته و نشان داد نظام اسلامی نیز ریشه‌ای الهی و دارای پشتوانه عظیم مردمی است.

تجلی حضور حماسی و غرور آفرین ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی خواست مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را در خلق حماسه سیاسی به زیباترین شکل محقق نمود.

دیروز لبیک بلند ملت به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و پاسخ قاطع به مزدوران، معاندان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی بود.

انتخابات جمعه مشت محکم ملت قهرمان ایران بود که بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان عنود وحسود انقلاب و نظام اسلامی کوبیده شد.

پیروز انتخابات حماسه 24 خرداد ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی و بازنده اصلی آن استکبار جهانی و نظام سلطه بودکه ملت استوار ایران اسلامی با رأی بالا و مشارکت حداکثری خود تمام تحلیل‌ها و توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

حماسه عظیم سیاسی شورانگیز و عزت ‌آفرین ملت بزرگ ایران اسلامی دفاع از کیان انقلاب اسلامی و بیمه کننده انقلاب بود.

دیروز همه از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی، بزرگ و کوچک و همه اقشار، اصناف، طبقات و گروه‌های وفادار به انقلاب اسلامی صحنه‌ای از عظمت، اقتدار، ولایت‌پذیری خود را در منظر جهانیان به نمایش گذاشته و بار دیگر با بند انگشت آبی خود، بند دل دشمنان و معاندان کشور و نظام را پاره و نقشه‌های آنان را خنثی کردند.

منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور همه مردم ایران اسلامی است و بر همه ماست که در برابر این همه شور و شعور برآمده از بطن ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده و سجده شکر به آستان حضرت احدیت سائیده و قدردان حماسه‌آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی در آوردگاه 24 خرداد باشیم و برای سربلندی و سرافرازی نظام و کشور از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان لازم می داند از تدبیر مقام معظم رهبری، تلاش های فداکارانه تمام مسئولان عرصه انتخابات به ویژه از شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و نیروی انتظامی تشکر و قدردانی نماید.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز