خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت خلق حماسه سیاسی ملت

کد خبر : ۸۲۴۴۹

مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت خلق حماسه سیاسی ملت ایران پیام تبریکی صادر کرد.

مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت خلق حماسه سیاسی ملت ایران پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«پروردگار متعال را شاکریم که حماسه سیاسی ملت شریف ایران، علیرغم جوسازی‌ و فضاسازی پرحجم رسانه‌های استکبار رقم خورد و حضور دشمن‌شکن مردم فهیم و انقلابی‌مان روح امام راحل عظیم‌الشان (ره) و شهدای افتخارآفرین را شاد کرده و به مطالبه رهبر فرزانه انقلاب پاسخ گفت.

حماسه سیاسی برآمده از آرای ملت مسلمان ایران، رفراندوم دوباره‌ای در تایید جمهوری اسلامی به عنوان نماد درخشان مردم‌سالاری دینی بود و اینک دنیا ظرفیت عظیم و بی‌کرانه نظام جمهوری اسلامی را به وضوح مشاهده می‌کند که چگونه پس از سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان پیشتاز مردم‌سالاری دینی بر اساس ارزش‌های والای الهی و اسلامی بوده و الگویی شایسته را به جهان امروز و چشم‌های منتظر ملت‌های بیدار شده ارائه می‌نماید.

حماسه سیاسی 24 خرداد (انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا) و مقدمات آن، نشانه‌ای روشن از احترام به حاکمیت قانون و حرکت بر اساس آن است. این انتخابات حماسی، دروغ‌های واهی فتنه‌گران را که نظام اسلامی را متهم به تهمت بزرگ خیانت در آراء کرده بودند برملا ساخت و نشان داد که رای مردم، امانت آنان در دست مسئولان است و حفظ و صیانت از آن در طول سی و چهار سال گذشته وجهه همت همه آنان بوده است.

مرکز رسیدگی به امور مساجد بر خود فرض می‌داند مراتب سپاس و امتنان خود را از روشنگری‌ها و هدایت‌های الهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) در آفرینش این حماسه عظیم و از حضور آگاهانه و حماسی ملت بزرگ ایران و همه مسئولان و دست‌اندرکاران نظارتی، اجرایی، امنیتی و عموم کاندیداهای محترم و هواداران آنها اعلام نماید.

سهم ویژه قدرشناسی ما برای ائمه محترم جماعات، هیات‌های امناء خدام تلاشگر، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری و عموم تشکل‌های مسجدی است که سهم شایسته‌ای را در برگزاری آبرومندانه و شکوهمند انتخابات بر عهده داشتند و با میزبانی شایسته از مردم عزیز رای دهنده وظیفه‌ی انقلابی خود را به نحو احسن ایفا نمودند.

همچنین لازم است به منتخب محترم ملت شریف جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی که بار سنگین اداره کشور را در شرایط حساس کنونی عهده‌دار شدند، تبریک گفته و برای موفقیت ایشان در مسیر خدمت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم فداکارمان، تحت زعامت و رهبری داهیانه‌ی رهبر حکیم و عالیقدرمان خالصانه و صمیمانه دست به دعا برداریم.

والسلام علیکم و علی عبادالله‌الصالحین»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز