خبرگزاری کار ایران

عارف در دیدار مجمع استانداران ادوار:

جریان اصولگرایی هم باید در این انتخابات احساس پیروزی كند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۹

مردم مطالبات جدی دارند و نشان دادند که به نظام وفادار هستند اکنون این میزان از رای، وظیفه ما را برابر تاریخ بیشتر کرد و انشاء‌الله از این فضا به درستی استفاده کنیم.

معاون اول دولت اصلاحات گفت: مردم مطالبات جدی دارند و نشان دادند که به نظام وفادار هستند اکنون این میزان از رای در انتخابات ریاست جمهوری، وظیفه ما را برابر تاریخ بیشتر کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در دیدار مجمع استانداران ادوار و جمعی از مدیران دولت اصلاحات ضمن تبریک پیروزی مردم در انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه انشاء‌الله خداوند توفیق دهد که در دنباله روی از مردم عقب نیافتیم، اظهار داشت: بحثم از ابتدا این بوده است که اگر یک جریان سیاسی در نظام مدعی است نباید کنار بکشد چون مرگ یک جریان سیاسی سکوتش است.

وی افزود: مردم نشان دادند که همگرایی و تفاهم را دوست دارند و خیلی‌ها گفتند که ما قرار نبود رای بدهیم و این عمل شما ما را به رای دادن تشویق کرد و این بسیار ارزشمند است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: مردم مطالبات جدی دارند و نشان دادند که به نظام وفادار هستند اکنون این میزان از رای، وظیفه ما را برابر تاریخ بیشتر کرد و انشاء‌الله از این فضا به درستی استفاده کنیم.

عارف ادامه داد: نباید در این مقطع احساس برد جناحی داشته باشیم. ما باید در این دوره بازی برد_برد انجام دهیم. جریان اصولگرایی هم باید در این انتخابات احساس پیروزی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز