خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به روحانی

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۴

امید است بتوانیم در مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان گام‌های اساسی در دفع تهدیدها و فشارهای بیگانه را فراهم آورده و آفتاب درخشان آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را در افق تاریخی این حماسه، هر روز تابناک‌تر و پرفروغ‌تر گردانید.

ئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، این حضور را به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار جلالی در این پیام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ امنیت کشور و خنثی‌کننده‌ ترفندهای دشمنان است"، گفت: حمد و سپاس بیکران خدای متعال را سزاست که بار دیگر شرکت پر شور و نشاط و آگاهانه را نصیب ملت مسلمان ایران کرد، دوستان را شاد و دشمنان را نا امید نمود تا در انتخاباتی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروز آن مردم بوده و در این امتحان الهی با حضور جانانه خود در صحنه بودن و پویایی را به اثبات رسانیدند.

در قسمت دیگری از پیام آمده است: ملت ایران، زیباترین فصل همبستگی ملی را با هوشمندی به تصویر کشید و در مقابل چشمان حیرت زده ناظران و سیاستمداران جهانی و نگاه های منتظر دوست و دشمن یک حماسه بیادماندنی و پرافتخار را رقم زد و ثابت کرد که همچنان پرچمدار خداپرستی، استقلال و عدالتخواهی برای همه ملت‌های امروز و فردا خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آورده است: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به دست امتی سلحشور، خداجو و ولایت پذیر محقق شد و با حضور تکلیف مدار، آگاهانه و وحدت آفرین و یکپارچه مردم مطیع امر رهبر و خواهان حق و عدالت در انتخابات 24 خرداد ماه در عمل حماسه سیاسی را عینیت بخشیدند و بار دیگر به اسلام، انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و دست آورد هشت سال دوران دفاع مقدس و برکات خون پاک شهدا رأی دادند و صحه گذاشتند.

در ادامه چنین آمده است: بی‌شک این توفیق بزرگ و استثنایی و این حضور بسیار فاخر که با درایت و تدبیر مقام عظمای ولایت تحقق یافته است در تاریخ انقلاب پرشکوه ملت ایران ماندگارخواهد بود و با درایت و آگاهی ملت فهیم ایران این فوز عظیم ملی با هیچ شائبه تلخی در کام ملت مشوب نگردد.

در پایان این پیام، همراه با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب آمده است: ضمن تبریک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور منتخب ملت عزیز، امید است در سایه تعامل و با پشتوانه آرای سدید ملت بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی همه مردم در عرصه داخلی با شکوفایی اقتصاد مقاومتی و در عرصه سیاست خارجی در مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان گام‌های اساسی در دفع تهدیدها و فشارهای بیگانه را فراهم آورده و آفتاب درخشان آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را در افق تاریخی این حماسه، هر روز تابناک‌تر و پرفروغ‌تر گردانید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز