خبرگزاری کار ایران

در بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار مطرح شد

مسوولان در مسیر وحدت ملی و انسجام اسلامی گام بردارند

کد خبر : ۸۲۸۱۱

-به مسئولان خاضعانه عرض می‌کنیم قدر وحدت و همدلی و نشاط سیاسی که در کشور به واسطه رقابت‌های قانونمند و اخلاقی انتخابات دوره یازدهم و شوراهای اسلامی پدید آمده را بدانند.

جامعه اسلامی اصناف و بازار طی بیانیه‌ای 24 خرداد ماه امسال را یک روز تاریخی بزرگ به دلیل ثبت حماسه سیاسی ملت ایران دانست.

به گزارش ایلنا، جامعه اسلامی اصناف و بازار طی بیانیه‌ای 24 خرداد ماه امسال را یک روز تاریخی بزرگ به دلیل ثبت حماسه سیاسی ملت ایران دانست.

در این بیانیه آمده است: انتخاباتی که حیرت جهانیان را برانگیخت و اقتدار و امنیت ملی را ارتقاء داد و فرصت شرارت و فتنه را از دشمنان نظام بویژه آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی گرفت.

در این بیانیه تاکید شده: صفوف فشرده ملت در پای صندوق‌های رای مهر تائیدی از حمایت بی‌دریغ مردم از نظام اسلامی بود و بی‌تردید پیروز انتخابات ملت قهرمان ایران با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری هستند.

جامعه اسلامی اصناف و بازار در بیانیه خود بر موارد زیر تاکید داشته است:

«1-از نامزدهای محترم و نیز دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات بویژه رسانه ملی، شورای نگهبان، وزارت کشور و نیروی انتظامی کمال تشکر را داریم که در خلق حماسه نقش اساسی داشتند.

2-به منتخب ملت تبریک می‌گوئیم و برای او در مسیر اطاعت از رهبری و عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

3-به جهان خواران عالم با صدای بلند می‌گوئیم باید در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود‌ آورند و مشروعیت و مقبولیت نظام را به رسمیت بشناسند.

4-به غرب هشدار می‌دهیم که باید حقوق هسته‌ای ملت ایران را به رسمیت بشناسد و دست از مداخله در امور داخلی ایران بردارند.

5-به مسئولان خاضعانه عرض می‌کنیم قدر وحدت و همدلی و نشاط سیاسی که در کشور به واسطه رقابت‌های قانونمند و اخلاقی انتخابات دوره یازدهم و شوراهای اسلامی پدید آمده را بدانند و در مسیر وحدت ملی و انسجام اسلامی گام بردارند.

6-به منتخب ملت جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، عضو مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت است تبریک می‌گوییم و عرض می‌کنیم برای ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی سریعا اقدام کند».

این بیانه به ظرفیت کشور اشاره و یادآور شده است: خوشبختانه ظرفیت‌های عظیم اقتصادی در کشور داریم، نیروی انسانی ماهر و فو‌ق‌العاده زبده‌ای وجود دارد، ظرفیت بالقوه‌ای که بدلیل عدم استفاده از آن و تمرکز کار در دولت‌های نهم و دهم موجب این نابسامانی اقتصادی گردید، می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت چرخ تولید را به راه بیندازیم، اجرا کامل و عملیاتی نمودن ابلاغیه اصل 44 قانون اساسی که توسط رهبر عظیم‌الشان انقلاب ارائه شده می‌تواند رهگشای بسیاری از مشکلات کنونی در فضای اقتصادی کشور باشد و می‌توان با ایجاد یک فضای آرام در کسب و کار و عدم امنیتی نمودن آن تحریم و تهدیدها را پشت سر بگذاریم.

در پایان این بیانیه آمده است: رئیس‌جمهور منتخب از همدلی ملت و نخبگان و استفاده از یک تیم اقتصادی قوی برای رفاه بیشتر کشور و خدمت بیشتر به مردم و بهبود فضای کسب و کار در مسیر پیشرفت کشور استفاده کند تا انشاءالله همانطور که فرمودند در مسیر عقلانیت و اعتدال مشکلات حل شود».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز