خبرگزاری کار ایران

جامعه اسلامی مهندسین:

حماسه اقتصادی جز با همراهی جریانات مختلف سیاسی محقق نخواهد شد

کد خبر : ۸۲۹۶۴

هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت بدهد و دیگر کاندیداها و حامیانشان به منتخب ملت یاری دهند تا برای تعالی کشور گام‌های استواری بردارد.

این حضور حماسی، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را در هر کجای دنیا با نظام، اسلام و میهن به رخ بدخواهانی کشید که در پی گسستن این اعتماد و پیوند مقدس اند.

به گزارش ایلنا، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت انتخابات با کوه 24 خرداد، بیانیه‌ای را صادر کرد؛ در این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آمده است؛ انتخابات 24 خرداد در شرایطی برگزار شد که نظام سلطه می‌پایید تا نشانه‌های ضعف این ملت را در برابر بدخواهی‌هایش ببیند و بتازد آنگونه که تاکنون تاخته است، اما این ملت نشان داد که شیرانی در بیشه ایران خفته اند که دیده هر بدخواه دین، آیین و سرزمین خود را کور می‌کند، ملت ایران در انتخابات خود بر چهره بدخواهان رد افسوس بر جای گذاشت.

این بیانیه با اشاره به اینکه این حضور حماسی، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را در هر کجای دنیا با نظام، اسلام و میهن به رخ بدخواهانی کشید که در پی گسستن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند، می‌افزاید؛ حماسه سیاسی عظیم ملت ایران نشان داد که نظام جمهوری اسلامی مستحکم­ترین نظام مردمسالار دنیا است و از عظیم­ترین پشتوانه مردمی برخوردار است؛ حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زد و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزود.

در این بیانیه آمده است؛ این حضور هوشمندانه، از یک سو فصل نوینی در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور گشود و از سوی دیگر شکست و رسوایی دیگری را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و اینک با تحقق حماسه سیاسی، ملت ایران در انتظار بسترسازی دولت آینده برای فراهم سازی زمینه های تحقق حماسه اقتصادی است، حماسه ای که استعداد و ظرفیت ملی کشور آنرا تضمین خواهد کرد.

در این بیانیه تأکید شده است؛ پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است که عظمت خود را به رخ جهانیان کشید، خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمی‌کند و این ملت نشان داد که شایسته بهترین هاست و برای بهترین ها به میدان می‌آید؛ خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند برای چنین ملتی، اقل سپاس است. سپاس حقیقی، تامین رضایت این ملت است و خداوند نیز این را می پسندد؛ این حماسه پرشکوه را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می‌نماییم.

جامعه اسلامی مهندسین در ادامه این بیانیه با ذکر چند نکته آورده است؛ اکنون پس از خلق حماسه سیاسی، نوبت به تحقق حماسه اقتصادی و ساماندهی مشکلات کشور رسیده است که جز با همدلی و همراهی همه مردم عزیز و جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی محقق نخواهد شد و وظیفه همگان، حمایت و همکاری با منتخب ملت است.

همچنین در این بیانیه در ادامه می‌افزاید؛ رئیس جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آن هستند، به آنان کمک و یاری خواهند داد. هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت بدهد و دیگر کاندیداها و حامیانشان به منتخب ملت یاری دهند تا برای تعالی کشور گام‌های استواری بردارد.

همچنین تقدیر از رسانه ملی و مدیران محترم آن که با ابتکار خود، سبکی نوین در تبلیغات رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ارایه نمودند و صادقانه، راوی اندیشه‌های نامزدان ریاست جمهوری شدند را وظیفه مهم خود می‌دانیم و این ابتکار را از موفقیت های درخشان جناب آقای مهندس ضرغامی دانسته و به ایشان تبریک می‌گوییم.

در پایان سرافرازی ایران و ایرانی را از درگاه حضرت حق آرزو می نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز