خبرگزاری کار ایران

پیام رییس کمیسیون اجتماعی مجلس

قطعاً پیروز حقیقی عرصه انتخابات ۲۴ خرداد ملت ایران هستند

کد خبر : ۸۳۱۲۶

قطعاً پیروز حقیقی این عرصه بزرگ مردم عزیز ایران بوده و ایران اسلامی زیر سایه ولایت مطلقه فقیه گاهی به جلو برداشته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با صدور پیامی با اشاره به انتخابات ۲۴ خردادماه، اعلام کرد: قطعاً پیروز حقیقی این عرصه بزرگ، مردم عزیز ایران بوده و ایران اسلامی زیر سایه ولایت مطلقه فقیه گامی به جلو برداشته است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب وی را تبرک گفت.

در این پیام آمده است: صحنه حماسه سیاسی و حضور پرشور آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و حضرتعالی که مورد اعتماد ملت نظام اسلامی و جامعه نخبگان قرار گرفته‌اید تبریک عرض می‌نماییم. مسلماً این انتخاب بر مبنای مردم سالاری دینی و با افزایش رشد سیاسی و حفظ منافع و مصالح ملی بوده است.

این پیام می‌افزاید: قطعاً پیروز حقیقی این عرصه بزرگ مردم عزیز ایران بوده و ایران اسلامی زیر سایه ولایت مطلقه فقیه گاهی به جلو برداشته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در بخش دیگری از این پیام یادآور می‌شود: اینجانب همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی را با دولت منتخب برای دستیابی به آرمان‌های جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری اعلام می‌دارم. قطعاً تحقق حماسه اقتصادی در بطن رشد و تعالی اجتماعی میسر خواهد بود. از خداوند منان سپاسگزار نعمات بزرگ الهی بوده و ضمن تکریم یاد بنیانگذار فقید انقلاب و شهدای عالی مقام، توفیق روزافزون حضرتعالی را مسئلت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز