خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

حرمین الشریفین در خطر است

کد خبر : ۸۵۶۴۰

هیچکس و هیچ کشور مسلمانی از حیله دشمنان اسلام در امان نیست و نبایستی در این قضیه غفلت کنند. این تحرکات بیش از همه حاکی است حرمین الشریفین در خطر است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با پرده برداشتن از هدف شیطان بزرگ در متشنج کردن کشورها، از مردم مسلمان ترکیه و مصر خواست پشت سر رهبران انقلابی خود قرار گیرند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات جاری منطقه و اقدام اخیر آمریکا و برخی کشورها در ارسال سلاح برای تروریست‌های سوریه اظهار داشت: ورود سلاح‌های اهدایی به منطقه نمی‌تواند فقط برای شمال سوریه باشد چرا که نه آنجا ظرفیت این حجم از تجهیزات را دارد و نه می‌تواند گشایشی در کار تروریست‌ها ایجاد کند.

وی افزود: این نگرانی وجود دارد که این بار شیطان بزرگ طرح خاورمیانه‌ای خود را با متشنج کردن کشورها تحقق بخشد.

فیروزآبادی با خطرناک توصیف کردن آنچه در صحنه ترکیه و مصر می‌گذرد، تصریح کرد: مردم مسلمان و برادر ترکیه پشت سر رهبران انقلابی خود قرار گیرند و مردم برادر و انقلابی مصر نیز پشت سر مُرسی رئیس‌جمهور انقلابی و منتخب ملت صف بکشند، ملت‌های مسلمان بایستی همچون ملت مسلمان سوریه قاطعانه از رهبران انقلابی و امتحان داده خود حمایت کنند تا این طرح جدید نیز خنثی شود.

عضو شورایعالی ملی کشور خاطرنشان کرد: انتقال سلاح‌های مستهلک و دست دوم جنگ آمریکا در افغانستان در مسیرهای چندهزار کیلومتری به منطقه خطر تحویل این سلاح‌ها در کشورهای مسیر، به شورشیان و نیروهای تندروی هر یک از کشورها را به ذهن می‌آورد.

فیروزآبادی با اشاره به لزوم رصد و پی‌گیری آنچه در پس اقدامات آمریکایی‌ها و حامیان تروریست‌های سوریه می‌گذرد، خطاب به کشورهای منطقه گفت: هر یک از کشورهای مسلمان منطقه باید با هوشیاری این نقل و انتقالات وسیع را زیر نظر بگیرند. هیچکس و هیچ کشور مسلمانی از حیله دشمنان اسلام در امان نیست و نبایستی در این قضیه غفلت کنند. این تحرکات بیش از همه حاکی است حرمین الشریفین در خطر است.

وی با تمسک به آیه شریفه "اِن اُرید الّا الاصلاح ما استطعت و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه اُنیبُ" تأکید کرد:‌ اینجانب بعنوان یک سرباز فدایی امت اسلام، آنچه را فهمیدم بازگو می‌کنم. کشورهای اسلامی مستقل هستند و باید خود منافع ملی خویش را مراقبت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز